سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی از دلایلی که باعث از دست رفتن فرصت‌هایمان در دیدار با سایپا شد، فرسایشی بودن لیگ و خستگی بازیکنان بود.

سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره توقف تیم فولاد مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بازی خوب وجذابی انجام دادیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد. به هر حال این هم جزئی از بازی است و ان شاءالله تلاش می کنیم در دو بازی باقیمانده جبران کنیم. هدفمان کسب سهمیه آسیاست و امیدوارم با همان بازی خوب به هدفمان برسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره مشکل گلزنی تیم فولاد در دیدار با سایپا تصریح کرد: لیگ برتر فرسایشی و خسته کننده شده است. بازیکنان خسته هستند و هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، این مشکلات طبیعی است و تقریبا همه تیم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند از جمله تیم سپاهان. علاوه بر این حساسیت بازی ها هم بالا است و همه می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.

علوی با اشاره به دیدار بعدی فولاد مقابل پارس جنوبی گفت: سعی می کنیم این فرصت طلایی را از دست ندهیم. البته سرمربی تیم پارس، سیروس پورموسوی است که برای بازی با فولاد انگیزه دارد. پورموسوی شناخت نصف و نیمه ای هم از ساختار باشگاه فولاد دارد ولی امیدوارم هیچ چیز جلوی ما را برای رسیدن به هدفمان نگیرد.

وی درباره حضور علی محمدی رئیس کارخانه فولاد در تمرین روز گذشته این تیم و جلسه با بازیکنان اظهارداشت: حضور آقای محمدی در جهت مباحث انگیزشی بود. محمدی و همچنین سعید آذری مدیرعامل باشگاه از همان روز اول حامی تیم بودند. صادقانه بگویم اگر محمدی و آذری نبودند، این فصل خیلی به مشکل می خوردیم. هر امکاناتی که خواستیم این فصل در اختیارمان گذاشتند. آنها کار بزرگی برای خوزستان انجام می دهند و به فکر مردم خوزستان هستند.

سرپرست فولاد همچنین در واکنش به انتقادات از شرایط بدنی آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد در دیدار با سایپا گفت: جواد نکونام یک مربی حرفه ای است و اگر پاتوسی در چند دیدار گذشته بازی نکرده بود، دلیلش همین بود. ولی دستِ جواد نکونام برای این بازی بسته بود که نیاز شد پاتوسی به میدان برود. درباره اینکه پاتوسی فصل بعد می ماند یا نه، خود این بازیکن و باشگاه در پایان فصل تصمیم می گیرند.

علوی در پایان با تشکر از هواداران تیم فولاد تأکید کرد: هواداران فولاد هر کجای ایران ما را می بینند پیگیر وضعیت تیم هستند. آنها مایه دلگرمی باشگاه فولاد می باشند و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل محبتشان را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.