زین‌الدین زیدان نام دو ستاره نیمکت‌نشین تیمش را در فهرست بازیکنان رئال مادرید برای بازی برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا قرار نداد.

زین‌الدین زیدان نام دو ستاره نیمکت‌نشین تیمش را در فهرست بازیکنان رئال مادرید برای بازی برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا قرار نداد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت گل، گرث بیل و خامس رودریگس بار دیگر از فهرست بازیکنان رئال مادرید کنار گذاشته شدند و این بار زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها آنها را برای لیگ قهرمانان اروپا نادیده گرفته است.

خامس و بیل در این فصل از لالیگا هم حضور پررنگی در برنامه‌های زیدان نداشتند و اکنون سرمربی فرانسوی باز هم روی نام آنها خط کشیده است تا بیش از پیش مازاد بودن‌شان در ترکیب قهرمان لالیگا را به همه ثابت کند.

رئال مادرید جمعه شب در حالی در ورزشگاه اتحاد میهمان منچسترسیتی است که برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به بردن بازی با زدن حداقل دو گل است. با وجود دشواری و حساسیت این بازی، زیدان باز هم بیل و خامس را کنار گذاشته و نام آنها را در فهرستی که غایبان دیگری مانند سرخیو راموس دارد قرار نداده است. راموس به دلیل محرومیت و ماریانو دیاس به دلیل ابتلا به کرونا دیگر غایبان این بازی هستند. با این حال زیزو ادن ازار ستاره بلژیکی که درباره آمادگی‌‌اش تردید‌هایی وجود داشت را در این فهرست قرار داده است. ازار از ناحیه قوزک مصدوم است. لوکا مودریچ نیز که در این فصل تنها یک بار در ترکیب اصلی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان بازی کرده است، در این فهرست حضور دارد.

طبق اعلام سایت باشگاه رئال مادرید سرخیو راموس همراه با این تیم به منچستر سفر می‌کند هرچند که او باید از روی سکوها بازی را تماشا کند.

فهرست ۲۴ نفره رئال مادرید شامل نفرات زیر است:دروازه‌بان‌ها: کورتوا، آرئولا و آلتوبهمدافعان: کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو و مارسلوهافبک‌ها: کروس، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو و والوردهمهاجمان: بنزما، ازار، لوکاس واسکز، لوکا یوویچ، مارکو آسنسیو، براهیم دیاس، وینیسیوس و رودریگو

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید جمعه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.