اعضای تیم فوتبال استقلال با توجه به جلسه امروز با مدیران سازمان لیگ باید برای دیدار با پارس جنوبی راهی جم شوند.

اعضای تیم فوتبال استقلال با توجه به جلسه امروز با مدیران سازمان لیگ باید برای دیدار با پارس جنوبی راهی جم شوند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه نمونه تست کرونای برخی از بازیکنان استقلال مثبت اعلام شد، فرهاد مجیدی به همراه کادر پزشکی و سرپرست تیم به باشگاه استقلال رفتند تا در خصوص سفر تیم به جم برای دیدار با پارس جنوبی تصمیم‌گیری کنند.

در این جلسه که احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال حضور داشت، در نهایت تصمیم گرفته شد دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه و سعید رمضانی، سرپرست تیم به سازمان لیگ بروند و در خصوص لغو بازی صحبت کنند، اما سازمان لیگ با درخواست استقلالی‌ مخالفت کرد. به این ترتیب، اعضای تیم استقلال باید در ساعت دیگری با پرواز چارتر به جم سفر کنند.

این در حالی است که اگر قرار باشد استقلال به مصاف پارس جنوبی برود، بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری و یکی دو بازیکن دیگر را در اختیار نخواهد داشت.

در واقع علاوه بر بازیکنان مصدوم، نفراتی که کرونا گرفته‌اند هم نمی‌توانند به این سفر بروند. طبق اعلام پزشک استقلال ۶ بازیکن این تیم کرونا گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.