مدافع پیشین یوونتوس در پیوستن آرتور ملو از بارسلونا به بانوی پیر نقش کلیدی ایفا کرده است.

مدافع پیشین یوونتوس در پیوستن آرتور ملو از بارسلونا به بانوی پیر نقش کلیدی ایفا کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر توسط دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس در حالی در نهایت عملی شد که هافبک برزیلی آبی‌واناری‌ها در ابتدا تمایلی برای پیوستن به راه‌راه پوشان تورین نداشت و ترجیح می‌داد در نوکمپ بماند، اما در نهایت تن به این انتقال داد.

بر اساس ادعای شبکه تلویزیونی «ESPN»، دنی آلوز مدافع پیشین یوونتوس در عملی شدن این انتقال نقش بسزایی داشته است، به طوری که او تماس‌هایی با آرتور ۲۳ ساله داشته و ضمن توصیه به هموطن خود برای پیوستن به یوونتوس گفته است که او قطعاً در این تیم ایتالیایی نقشی پررنگ‌تر نسبت به بارسا خواهد داشت.

مدافع پیشین بارسلونا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ برای یوونتوس بازی می‌کرد و با این تیم فاتح سری A و جام حذفی ایتالیا شد و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم با این تیم پیشروی کرد.

«ESPN» البته نقش الکس ساندور و داگلاس گاستا بازیکنان برزیلی یوونتوس در این انتقال را هم پررنگ خواند که از آرتو خواسته بودند تا به جمع آنها در یووه ملحق شود.

آرتور ملو و میرالم پیانیچ پس از به پایان بردن فصل جاری به ترتیب از بارسلونا و یوونتوس جدا و به تیم‌های جدیدشان ملحق خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.