سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که تمام دیدارهای این تیم تا اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای زردپوشان حکم فینال را دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که تمام دیدارهای این تیم تا اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای زردپوشان حکم فینال را دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: اینکه تست‌های کرونای برخی از تیم‌ها مثبت درآمده، باعث نگرانی شده است. من به شخصه برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم. شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسئولان توجه داشته باشند.

وی در مورد بازی تیمش برابر سایپا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سایپا تیم جوانی است و مربی جوانی دارد، فوتبال بسته و با برنامه‌ای بازی می‌کند و طبیعتاً ما بازی بسیار سختی پیش رو داریم، ولی امیدواریم با توجه به بازی خوبی که هفته گذشته انجام دادیم همان روند را ادامه دهیم. سایپا با لایه‌های دفاعی بازی می‌کند و بیشتر هدفش ضدحمله است. ما در طول هفته براساس همین موضوع تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد افزایش شیوع بیماری کرونا در کشورمان نیز گفت: درباره کرونا هم که باید بگویم این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد،‌ ولی خیلی از کشورها امکانات و توان‌شان از کشور ما بیشتر است و پروتکل‌ها را به نحوی شایسته رعایت می‌کنند. اگر هم بازی‌های‌شان برگزار می‌شود، قبلاً قرنطینه شده‌اند، ولی ما به خاطر مشکلات اقتصادی و دغدغه‌هایی که داشتیم یقیناً نتوانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

قلعه‌نویی درباره تست کرونای تیمش نیز توضیح داد: ما از زمان شروع تمرینات هر پنج روز یک بار تست کرونا دادیم که جا دارد از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم. دو سه نفر از بچه‌ها هم تست کرونای‌شان مثبت شد، اما بعد از آن دیگر خدا را شکر مشکلی نداشتیم. درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم واقعاً تیم پزشکی ما نهایت رسیدگی را می‌کنند، ولی کار بسیار سختی است و ان‌شاءالله خدا به همه سلامتی بدهد و این ویروس هم نابود شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر به نایب قهرمانی تیمش امیدوار است، گفت: ما به همه چیز امیدواریم، ولی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی ما بازی به بازی است. یعنی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و همین بازی با سایپا هم از این قائده مستثنی نیست. باید با همه وجود بازی کنیم. ما در جام حذفی هم یک بازی عقب‌افتاده داریم و امیدواریم هر چه زودتر برنامه این بازی‌ها را هم اعلام کنند که بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. برای ملت بزرگ ایران و همه عزیزان آرزوی سلامتی می‌کنم. همه کسانی روی تخت بیمارستان هستند و آنهایی که در ورزش با ویروس کرونا موجه شده‌اند. امیدوارم مسئولان هم برای این موضوع یک فکر اساسی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.