مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره سیاه به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و منجر به لغو یک تورنمنت مهم فوتبال در بخش بانوان این قاره شد.

مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره سیاه به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و منجر به لغو یک تورنمنت مهم فوتبال در بخش بانوان این قاره شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال قاره آفریقا رقابت‌های دوسالانه جام ملت‌های آفریقا را که قرار بود در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ برگزار شود را به دلیل شیوع کرونا در قاره سیاه یک سال به تعویق انداخت.

موکول شدن مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره آفریقا به سال ۲۰۲۲ در منجر به لغو همین رقابت‌ها در بخش زنان شد که قرار بود در در سال برگزاری جام جهانی قطر برگزار شود.

به این ترتیب سی‌و‌سومین دوره جام ملت‌های آفریقا که کامرون میزبان بعدی آن است، روز نهم ژانویه سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و این درحالیست که در ماه نوامبر همان سال جام جهانی قطر آغاز خواهد شد.

تغییر زمان برگزار جام ملت‌های آفریقا قطعاً مورد استقبال باشگاه‌های اروپایی دارای لژیونرهای آفریقایی واقع نخواهد شد چرا که فشار مضاعفی به این بازیکنان وارد خواهد کرد به خصوص که آنها در ماه اکتبر و نوامبر سال ۲۰۲۱ درگیر رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هم خواهند بود. کنفدراسیون قاره آفریقا اعلام هنوز نکرده است که سی‌و‌چهارمین دوره جام ملت‌های آین قاره را که قرار بود در سال ۲۰۲۳ برگزار شود را هم به تعویق خواه انداخت یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.