رئیس باشگاه بارسلونا گفت که لیونل مسی از همان ابتدا موافق کاهش دستمزد بازیکنان به دلیل مشکلات پیش‌آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی روز گذشته (دوشنبه) از جانب بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اشاره شده بود، او و هم‌تیمی‌هایش بابت کاهش دستمزدهای خود تا ۷۰ درصد به منظور کمک به باشگاه به منظور گذر از این شرایط سخت که در نتیجه شیوع ویروس کرونا برای باشگاه بارسلونا به وجود آمده، خوشحال هستند.

خوسپ ماریا بارتومئو در واکنش به شایعاتی که لیونل مسی و بازیکنان بزرگ بارسلونا مخالف کاهش دستمزدشان بودند، به نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گفت: مسی از همان روز اول به من گفت که کاهش دستمزدها باید صورت بگیرد. این پیشنهاد از سوی کاپیتان‌های تیم مطرح شد. این حرکت نشانگر تعهد آنها به باشگاه است.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد: شاید بازیکنان از حرف‌هایی که افرادی از درون و خارج از باشگاه می‌زنند، ناراحت شده باشند چون این افراد از همه چیز اطلاع ندارند، اما مذاکرات با بازیکنان تنها توسط من و اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه انجام شد و ما تاکنون هیچ چیزی در این خصوص نگفته‌ایم.

در بخشی از بیانیه روز گذشته مسی آمده بود: می‌خواهیم این نکته را شفاف کنیم که خواست ما هم کاهش دستمزدها در چنین شرایطی بود. درک می‌کنیم در یک موقعیت استثنایی هستیم و همیشه اولین کسانی بودیم که به باشگاه در موقعیت‌های مختلف کمک کردیم؛ هر وقت نیاز بوده است. خیلی وقت‌ها این کار را بدون هیچ درخواستی انجام دادیم. در واقع حس نمی‌کردیم موضوع مهمی پیش آمده یا الزامی وجود دارد. برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند ما را به خاطر انجام کاری تحت فشار قرار دهند که خودمان قبلا به روشنی گفته بودیم می‌خواهیم انجامش دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.