رئیس باشگاه یوونتوس شایعاتی که درباره انتخاب جانشین ماسیمیلیانو آلگری وجود دارد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در یک گفت‌و‌گو با رادیو ۲۴ ایتالیا درباره مسائل مختلفی از جمله حضور آنتونیو کونته سرمربی و کاپیتان سابق بانوی پیر در اینتر، احتمال لغو دربی ایتالیا یا برگزاری آن پشت درهای بسته و انتخاب مائوریتزیو ساری به عنوان جانشین ماسیمیلیانو آلگری صحبت کرد.

نخستین موضوعی که آنیلی به آن اشاره داشت، لغو بسیاری از بازی‌های فوتبال ایتالیا از جمله ۴ بازی سری A و احتمال لغو بازی‌های هفته آینده این رقابت‌ها به دلیل شیوه ویروس کرونا در ایتالیا است. دربی ایتالیا که در آن یوونتوس میزبان اینتر است هم یکی از بازی‌های هفته آینده سری A است که اگر لغو نشود به احتمال زیاد پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. ظاهراً فدراسیون فوتبال ایتالیا با ارسال نامه‌ای به دولت این کشو خواسته که بازی‌های سری A پشت درهای بسته انجام شود و رئیس باشگاه یوونتوس هم مشکلی با این موضوع ندارد.

آنیلی گفت: به نظر من سلامت مردم باید اولویت سیستم اداری هر کشور باشد. از این رو، ما با تعدادی از سهامداران گفت‌و‌گو داشته‌ایم. در نهایت هر تصمیمی که اتخاد می‌شود باید در جهت تأمین سلامت مردم باشد. وقفه ایجاد کردن در برنامه ورزشی کشور کار سختی است. به دلیل وقفه‌های قبلی برنامه بازی‌ها شدیداً فشرده شده است و به همین دلیل تغییر برنامه یک بازی بسیار سخت است. با این حال اگر تصمیم به لغو بازی‌ها گرفته شود ما تابع آن خواهیم بود. لغو دربی ایتالیا؟ اگر این اتفاق رخ دهد متأسف خواهم شد اما من درک می‌کنم که سلامت مردم از بازی فوتبال مهمتر است و در اولویت قرار دارد.

آنیلی با ابراز بی‌میلی نسبت به برگزاری بازی یوونتوس و اینتر در یکی از ورزشگاه‌های مناطق ایتالیا که در آن موردی از شیوه کرونا گزارش نشده است، افزود: برگزاری یک بازی مانند بازی یوونتوس - اینتر در ورزشگاه متفاوت بی‌نهایت پیچیده است. من متأسفم که رقابت‌های سری A تحت الشعاع این ماجرا قرار گرفته است به خصوص بازی یوونتوس - اینتر که یکی از بازی‌های تاریخی فوتبال است. با این وجود همانطور که گفته، برای ما سلامت مردم از هرچیزی مهمتر است.

رئیس باشگاه یوونتوس در ادامه به شایعاتی که درباره انتخاب جانشین ماسیمیلیانو آلگری پس از خروج او از یوونتوس در پایان فصل گذشته وجود داشت، پاسخ داد و اشاره‌ای هم به حضور آنتونیو کونته در اینتر داشت، کونته‌ای که به عنوان سرمربی یوونتوس ۳ اسکودتوی متوالی کسب کرد.

آنیلی گفت: ما از ابتدا مائوریتزیو ساری را می‌خواستیم و او را هم آوردیم. کونته از نماد‌های یوونتوس است. او اینجا چندین اسکودتو و لیگ قهرمانان برده است. از این رو باید گفت که کونته یوونتوسی است. ما هم با او رابطه خوبی داریم اما داشتن رویکردی حرفه‌ای یک بحث متفاوت است. اینکه او چالشی مانند برگرداندن روحیه جاه‌طلبی به اینتر را برعهده گرفت برای من جذاب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.