سرمربی شاهین بوشهر گفت: فردا واقعاً بازی سختی داریم. نه به خاطر یک بازی، به این دلیل که پس از دو بازی که پشت سر گذاشتیم، گام سوم نیم فصل جدید با تیمی بازی داریم که خیلی خوب بازی سازی انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر، ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین سازی تبریز عنوان کرد: همچنان در جایگاه قبلی هستیم اما باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل پیروز شویم. در جایگاهی هستیم که می‌توانیم برای هوادارانمان بجنگیم.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی کنیم تا مقابل تیم ماشین سازی به نتیجه خوبی دست یابیم. برای بازی فردا موسی‌زاده را به علت چهار اخطاره بودن در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم نیز با مصدومیت جزئی داریم که امیدوارم مشکلی برای همراهی ما نداشته باشند.

این سرمربی اظهار کرد: بازیکنان یک عادت ایرانی دارند و چه خوب چه بد، نمی‌توان آن را تغییر داد. اگر بخواهم درباره شرایط روانی تیم حرف بزنم، باید بگویم بازیکنان ما در تمرینات تلاش بسیار زیادی می‌کنند اما باید کمی شدت تمرینات خود را پایین‌تر بیاورند، کار سختی است که در این شرایط و با این فشار با صد درصد تلاش و توان کار را پیش ببرند.

کریستیچوویچ خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان فردا تمام توان خود را در زمین بگذارند، چون آنها این شرایط را درک می‌کنند که فردا بازی مهمی داریم. بازیکنان ما تحت فشار هستند که فردا باید پیروز میدان باشیم تا از این فشار رها شویم. تا پایان فصل تمام بازی‌ها شرایط مساوی دارد و باید تمام بازی‌ها را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: دلیل اینکه در فوتبال هستم این است که فوتبال را دوست دارم. در کنار تمام این‌ها، مسائل جانبی نیز اهمیت دارد، قطعاً بازیکنانی که به بوشهر آمدند تلاش می‌کنند که رشد کنند و بهتر شوند تا به تیم‌های بهتری بروند و قراردادهای بهتری هم امضا کنند. می‌توانید از مدیریت باشگاه بپرسید که هیچ وقت از آنها نپرسیدم پول من کجاست. با اینکه پرداخت‌ها دیر انجام می‌شود اما هیچ وقت نپرسیدم پول من چطور پرداخت می‌شود. تمام تلاش و توانم را برای تیم گذاشته‌ام تا در کنار بازیکنان و هواداران بتوانیم نتیجه بگیریم و خداوند هم تا امروز به ما کمک کرده است.

او در مورد شرایط روحی بازیکنان شاهین گفت: این من را خوشحال می‌کند که وقتی بازیکنان به تمرینات می‌آیند، با خوشحالی وارد تمرین می‌شوند. زمانی که می‌بینم بازیکنان بعد از پایان تمرین باز هم دوست دارند تمرین کنند، امیدوار می‌شوم که بتوانیم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

میشو اضافه کرد: در حال حاضر بازیکنان ما راضی هستند، پرداخت‌ها به موقع صورت گرفته و همه شهر به ما کمک کردند و امیدواریم که نتیجه بگیریم. همه باید با یک روش خوب پیش برویم تا یک شادی بزرگ را برای همه مردم و بوشهر ایجاد کنیم و تیم در لیگ برتر بماند.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: بعد از بازی با ماشین سازی بازیکنانمان دو روز استراحت خواهند کرد. من هم می‌خواستم چند روزی به مرخصی بروم چون چهار ماه است به خانه نرفته‌ام اما تصمیم گرفتم بمانم، به دلیل اینکه اینجا باید کار زیادی انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.