سرپرست باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، ، اسماعیل خلیل‌زاده گفت: با کمک جواد معبودی‌فر، سر کنسول ایران در ترکیه و همکاری حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، امروز پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت و در ادامه به حساب آقای استراماچونی واریز خواهد شد. استراماچونی امروز و دیروز در محل سفارت ایران در ایتالیا حضور یافت و مذاکراتی برای بازگشت وی انجام شده است. لازم می‌دانم از این دو عزیز یعنی آقایان معبودی‌فر و بیات بابت همکاری صمیمانه‌شان، سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان که پیگیر امور بودند و آقای عراقچی که در این راه به ما کمک کردند، تشکر ویژه کنم. به هر روی خوشبختانه بحث پرداخت حقوق آقای استراماچونی حل شده است.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: اما درباره موضوع دیگر مورد درخواست آقای استراماچونی که بحث تقلیل مدت قرارداد به یک سال بود هم باید بگویم که درحال رایزنی با وکلای وی در قطر هستیم و اگر لازم باشد راهی قطر می‌شوم تا با حل این موضوع، مقدمات سفر استراماچونی به ایران فراهم شود.

وی در پایان با رد ابهامات و شایعات درباره مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال از آسیا افزود: شایعاتی که در خصوص مجوز حرفه‌ای استقلال مطرح شده صحت ندارد و مدیر بین الملل باشگاه استقلال به همراه رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به مالزی رفته بودند، در مقر AFC هم حضور یافتند و توضیحات کاملی را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و مشخص شد مشکلی جهت شرکت کردن تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان وجود ندارد و خطری آبی‌پوشان را در این فصل تهدید نمی‌کند و از این جهت هم خیال هواداران راحت باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.