سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌خواهیم دروازه استقلال را باز کنیم چون گل زدن به تیم‌های بزرگ و بالای جدول لذت بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی درباره دیدار تیم فوتبال پیکان با استقلال در روز دوشنبه به «رادیو تهران» گفت: برای بازی با استقلال آماده ایم تا نهایت استفاده را ببریم. با تمام وجود تلاش می کنیم. ابتدای فصل یک بازی دوستانه با استقلال داشتیم و از هم شناخت داریم. آن موقع استقلال شرایط خوبی نداشت ولی رفته رفته به بالای جدول رسید. شخصا به نفرات تیم هم انتقال داده ام که این بازی ها می تواند انگیزه ها را بالا ببرد.

وی ادامه داد: مقابل تیم خطرناکی بازی می کنیم. باید در خط دفاع بیشتر دقت کنیم. نمی توانیم خوب تمرین کنیم چون فاصله زمانی بین بازی ها کم است. امیدواریم بازی های قابل قبولی ارائه کنیم و خط حمله ما بتواند دروازه استقلال را باز کند. این می تواند مقابل تیم های بزرگ و بالای جدول لذت بخش باشد. امیدوارم بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم. دوست داریم برنده باشیم و تلاشمان بر این اساس است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و فسخ قرارداد مارک ویلموتس تاکید کرد: متاسفانه باید از انتخاب ویلموتس و اینکه نتیجه کارش منجر به جدایی شده باید سردرگم باشیم. باید برای انتخاب جایگزین او سریعتر اقدام کنیم. امیدوارم فدراسیون نهایت دقتش را به کار ببرد و شرایط را برای صعود تیم ملی فراهم کنیم.

فرکی در خصوص مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ و بعضی از مربیان داخلی برای تیم ملی گفت: الان بحثی که داریم شناخت مربی از تیم ملی و فوتبال ما است؛ چه مربی خارجی باشد چه داخلی. هم گزینه داخلی و هم خارجی واجد شرایط هستند. برانکو این شرایط را دارد. اگر قرار است مربی خارجی مدنظر فدراسیون باشد، بهترینش برانکو است. اگر بحث مربی ایرانی است بازهم مربیان ما این توانایی و شناخت را دارند و به لحاظ فرهنگی می توانند با بازیکنان ارتباط بگیرند چون شرایط روحی و انگیزشی ما اولویت های موفقیت ما باشد. پس روی هر دو بخش می توانیم حساب کنیم. اگر مربی خارجی مدنظر است، انتخاب فردی به جز برانکو کار صحیحی در این شرایط نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )