هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد بازی عصر امروز تیمش مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا علیزاده بعد از برتری یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز شاهد بازی خیلی قشنگی بودیم، یکی از بهترین‌ بازی‌های این فصل لیگ برتر. دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، که خدا را شکر ما توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده و به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.

وی درباره تساوی‌های زیاد تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما در بازی‌هایی که به تساوی دست یافتیم نیز خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم. تارتار در تمرینات روی اصول دفاعی با ما کار می‌کند و در چند هفته گذشته نیز تمرینات بیشتری روی خط جلوی خود داشتیم که نتیجه آن را دریافت کردیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد سوشا مکانی هم خاطر نشان کرد: سوشا امروز عالی بازی کرد. خدا را شکر که ما از دو دروازه‌بان خوب بهره می‌بریم.

علیزاده در پایان گفت: امیدوارم مسئولان نفت مسجدسلیمان از تیم ما حمایت کنند، چرا که تمام دلخوشی مردم به این تیم است. امیدوارم این حمایت‌ها صورت بگیرد تا این نتایج خوب ما همچنان ادامه داشته باشد.

تارتار: وقت آن است که بازیکنان نفت مسجدسلیمان هم دیده شوند/ مقابل پرسپولیس هدفمند بازی کردیم نه ضدفوتبال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.