بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد پیش از سفرشان به آسیای میانه برای مصاف با نماینده قزاقستان، هشدارهایی دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه ESPN، تیم فوتبال منچستریونایتد پنجشنبه هفته آینده در دور پنجم از بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا میهمان تیم آستانه قزاقستان خواهد بود. شاگردان اولگنار سولسشایر در حالی به آستانه سفر می‌کنند که این شهر در شرایط جوی بسیار نامساعد و یخبندان قرار دارد.

طبق اعلام منابع خبری، زمانی شیاطین سرخ وارد آستانه می‌شوند برودت هوای این شهر به منفی ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و به همین دلیل مقامات باشگاه به بازیکنان تیم میهمان توصیه کرده‌اند که بیش از ۱۰ دقیقه در فضای آزاد نباشند و حتی‌الامکان در هتل محل اقامت‌شان بمانند.

قرار است بازی دو تیم در گروه L لیگ اروپا در ورزشگاه مسقف آستانه آره‌نا برگزار شود، ورزشگاهی با ۳۰ هزار نفر گنجایش که چمن آن مصنوعی است که این هم به سختی‌های کار منچستری‌ها برای بازی مقابل نماینده قزاقستان پس از سفر ۷ هزار مایلی به این کشور می‌افزاید.

سفر به آستانه سرآغاز روزهایی سخت برای منچستریونایتد است که در آن باید با تیم‌هایی مانند استون ویلا، تاتنهام و منچستریونایتد است. شیاطین سرخ در یک بازه زمانی ۷ روزه باید به مصاف این سه تیم برود و به همین دلیل انتظار می‌رود که سولسشایر به تعدادی از مهره‌های کلیدی‌اش مانند داوید دخه‌آ، هری مگوایر و مارکوس رشفورد استراحت بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.