عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان برای سرمربی این تیم راضی‌کننده نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گابریل کالدرون پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: امروز مهم‌تر از هر چیز کسب سه امتیازی بود که آن را به دست آوردیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، اما اشتباهات زیادی داشتیم که کار در نیمه اول به تساوی کشیده شد. امروز بدون هواداران‌مان بازی کردیم که انگار یک بازیکن کمتر داشتیم. خوشحالم که در پایان پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم، اما از بازی خوشحال نیستم.

وی درباره اینکه چند ساعت قبل از بازی اعلام شد شجاع خلیل‌زاده می‌تواند بازی کند، گفت: اگر حقیقت را بخواهم بگویم، ۱۶ روز است که بازی رسمی نداشتیم. امروز ساعت ۱۲:۴۵ اعلام می‌کنند که محرومیت شجاع را بخشیده‌اند. نمی‌دانم دارند به ما می‌خندند یا چه! فرشاد احمدزاده را دو بازی محروم کردند و در بازی حذفی اجازه دادند بازی کند. به جای اینکه اجازه بدهند او همراه تیم باشد، همان روز جلسه کمیته انضباطی برای این بازیکن می‌گذارند. منطقی این است که بگویند شما بازی را انجام بده و بعد از بازی حذفی به جلسه بیا. من از این تصمیمات متعجب هستم. متوجه نمی‌شوم که ۱۶ روز فرصت داشتند و همین امروز تصمیم گرفتند محرومیت شجاع را ببخشند. همان‌طور که محرومیت شجاع بی‌معنی بود، محرومیت هواداران هم معنایی ندارد. من از تمام این تصمیمات تعجب می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که مدعی هستید تیم شما در نیمه اول بازی خوبی انجام داد، اما آیا کسی موقعیتی دید که صحبت از بازی خوب می‌کنید، اظهار داشت: ما در حمله خوب شرکت می‌کردیم. ما در زمین پیکان حضور داشتیم و به خط آخر می‌رسیدیم، اما آخرین پاس‌ها برای تبدیل شدن توپ به گل خوب نبود. همیشه در نیمه اول از خط پرسینگ آنها عبور کردیم و همه می‌دیدیم که فرصت گلزنی وجود دارد. اشتباهات ما در پاس‌های آخر باعث شد به گل نرسیم. توپ‌های خیلی ساده را هم از دست دادیم و باعث شد یک گل بخوریم.

لیگ برتر فوتبال| برتری پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی

کالدرون در ادامه درباره اینکه بازی خوب یعنی ایجاد کردن موقعیت که این‌طور نبود، گفت: همیشه تمام این مراحل باید خوب انجام شود. ما تمام کارها را خوب انجام دادیم، اما در پاس آخر خوب نبودیم. برای همین گفتم از بازی راضی نبودم و فقط سه امتیار را داریم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا محسن خلیلی با درخواست او تغییر کرده و افشین پیروانی مدیر تیم شده است، اظهار داشت: خیر، من با محسن خلیلی دوست بودم و از تمام زحماتش که کنار ما کشید، تشکر می‌کنم. وقتی یک مدیر جدید می‌آید، این اختیار و حق را دارد که سرپرست خودش را بیاورد. محسن خلیلی در کادر مدیریتی قبلی بود و من هم این اجازه را ندارم درباره سرپرستی که مدیر باشگاه می‌گذارد، نظر بدهم. همان‌طور که من تصمیم می‌گیرم کمکم چه کسی باشد درباره مدیر تیم هم من دخالتی ندارم و مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد. ممکن است در شش ماه آینده بتوانم بگویم که از سرپرست جدید راضی نیستم، اما این اتفاق رخ نداده است. اگر از جانب من است، مشکلی با خلیلی نداشتم. همان‌طور که باشگاه باید به تصمیمات من احترام بگذارد، من هم باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اصرارش به قرار دادن جونیور در ترکیب اصلی و تعویض او که باعث می‌شود یک تعویض سرخپوشان به هدر برود، گفت: جونیور در دیدار آخر ما بازی نکرد. امروز فرشاد و بشار را نداشتیم و امید هم سرماخوردگی شدیدی داشت. این تصمیم را گرفتیم، چون جوان‌ها را هم در حدی نمی‌دانم که از اول در ترکیب قرار بدهم و به همین دلیل جونیور را در ترکیب قرار دادیم. مسئولیت تصمیم را می‌پذیرم و وقتی دیدم بین دو نیمه او راندمان مدنظر را ندارد و تعویضش کردم. در واقع موافق نیستم که تیم بی‌نظم باشد. تیمم منظم است، اما فقط اشتباهاتی در پاس‌های آخر دارد.

کالدرون در خاتمه تأکید کرد: در واقع ما روند خوبی داشتیم و خوب بازی می‌کردیم، اما وقفه اردوی تیم ملی به ما آسیب رساند. مطمئنم وقتی در بازی بعدی با حضور تماشاگران بازی کنیم، تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. تیمی که به لحاظ ذهنی آماده نباشد، نمی‌تواند در این‌گونه بازی‌ها به پیروزی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.