دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی را برابر فجر بردیم و خوشحالم به مرحله بعد صعود کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید. وریا غفوری(۱۱۲)، سیدسجاد آقایی(۱۱۸) و داریوش شجاعیان(۱۱۹) برای استقلال گل زدند.

سیدحسین حسینی بعد از این بازی گفت: بازی خیلی سختی را برابر فجر انجام دادیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. فجر یکی از تیم های خوب لیگ یک است که اگر به این تیم رسیدگی شود مطمئنا به لیگ برتر بازخواهد گشت.

حسینی در ادامه گفت: ما توانستیم در ۱۲۰ دقیقه این تیم را شکست داده و حالا به دور بعد جام حذفی صعود کنیم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که یکی از بازیکنان فجر گفته دیدار امروز جنگ تفنگ بادی با ژ۳ بوده است گفت: آنها حق دارند این را بگویند شرایط تیم شان خوب نیست اما برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که استراماچونی گفته نیاز به حمایت داریم تا استقلال بهتر شود گفت: همه باید از استقلال حمایت کنند زیرا این تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باید به این تیم کمک کرد تا بتوان بازی به بازی بهتر شویم.

وی در خصوص پنالتی که برای استقلال گرفته نشد، گفت: داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما به یک باره تصمیمش عوض شد اما خوشحالم توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال بتواند در بازی های بعد هم به پیروزی رسیده و به روزهای اوجش بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.