تیم فوتبال نونهالان باشگاه بارسلونا از شرکت در یک تورنمنت مهم انصراف داد تا مجبور به پوشیدن پیراهن اسپانیا و ایفای نقش به‌عنوان نماینده این کشور نباشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آاِس اسپانیا، باشگاه بارسلونا حاضر نشده است در یک تورنمنت که اخیراً در رده نونهالان برگزار شد، شرکت کند، چرا که با حضور در این رقابت‌ها به عنوان نماینده اسپانیا باید با پیراهن‌ این کشور به میدان می‌رفت.

تورنمنتی که قرار بود تیم نونهالان باشگاه بارسلونا در آن حضور پیدا کند، جام ملت‌های دانون بود که بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال محسوب و از سال ۲۰۰۰ هر ساله برگزار می‌شود.

نونهالان بارسلونا در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها شرکت کردند که در آن مرحله به آنها اجازه داده شد از پیراهن تیم باشگاهی‌شان استفاده کنند، اما آنها در مرحله نهایی این رقابت‌ها که این هفته در کاتالونیا برگزار شد، با وجود کسب سهمیه حضور نداشتند و دلیل آن ملزم شدن به پوشیدن پیراهن اسپانیا بود.

تمدید قرارداد ۲ بازیکن در دستور کار بارسلونا

طبق اعلام رادیو کادناسر اسپانیا، مدیران باشگاه بارسلونا پس از مطلع شدن از اینکه باید با پیراهن اسپانیا در جام ملت‌های دانون بازی کنند، از حضور تیم نونهالان این باشگاه جلوگیری کردند. به این ترتیب سهمیه بارسلونا به تیم نونهالان ویارئال رسید، تیمی که پس از مکزیک به مقام دوم دست یافت.

در بخش فوتبال دختران جام دانون هم تیم اسپانیا که همسایه بارسلونا یعنی اسپانیول به نمایندگی از این کشور در آن شرکت کرده بود، به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.