سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج، به دلگرمی سرمربی این تیم به سردار آزمون در غیاب علیرضا جهانبخش اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷ فردا (پنجشنبه)، در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کامبوج می‌رود.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی، به بررسی دیدارهای گروه C رقابت‌ها پرداخت و درخصوص دیدار ایران - کامبوج نوشت:

ایران روز پنجشنبه به مصاف کامبوج می‌رود و به دنبال کسب دومین پیروزی در دومین دیدار خود در این مسابقات خواهد بود. علیرضا جهانبخش نقشی کلیدی در موفقیت ایران در هنگ‌کنگ داشت، اما پس از اینکه از مصدومیت به همراه تیم ملی ایران بازگشت، در دیدارهای برایتون انگلیس به میدان نرفته است. مارک ویلموتس نیز تصمیم گرفت جهانبخش را برای دیدار ایران برابر کامبوج و بحرین کنار بگذارد.

با وجود غیبت اجباری این مهاجم، ویلموتس به مهاجم پرانرژی تیمش، سردار آزمون که بسیار برای ایران درخشیده و سبب صعود این تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد، دلگرم خواهد بود. این بازیکن ۲۴ ساله به خاطر نمایش‌های متوالی درخشان برای تیمش زنیت سن‌پترزبورگ، در کانون توجهات قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم دو گل به ثمر رسانده است.

کامبوج هم در این مسابقه نیاز دارد که شکست نخورد، اما با کسب یک امتیاز از دو دیدار ابتدایی خود، از بازگشت به مسابقات ناامید است. پس از مسابقه در ورزشگاه مشهور آزادی تهران، کامبوج دوشنبه هفته آینده میزبان عراق خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.