شاهین توکلی، هافبک دفاعی تیم فوتبال ماشین‌سازی که در بازی برابر استقلال به عنوان مدافع میانی بازی کرد، معتقد است که آنها از لحاظ فنی چیزی کمتر از استقلال نداشته‌اند.

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر استقلال تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیازی شیرین گرفتیم، آن هم برابر تیم مطرحی مثل استقلال. واقعیت این است که قبل از بازی فکر نمی‌کردیم موفق به شکست دادن استقلال شویم، ولی وقتی بازی شروع شد، فهمیدیم چیزی کمتر از استقلال نداریم. ما در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب خلق کردیم و می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم.

وی با اشاره به گل تماشایی اتابک زارعی خاطر نشان کرد: اتابک به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و ضربه کاشته‌اش فوق‌العاده بود. به زارعی تبریک می‌گویم و همه‌ی ما خوشحالیم که در دقایق آخر به گل رسیدیم و سه امتیازی مهم را کسب کردیم. در طول بازی هم جانانه جنگیدیم و مزد تلاش‌مان را گرفتیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال ماشین‌سازی که در این بازی در پُست مداقع میانی به میدان رفت، در این مورد اظهار داشت: تشخیص کادر فنی این بود که در این پست به میدان بروم و مشکلی بابت این موضوع نداشتم. بازیکن باید در هر پستی که مربی از او می‌خواهد بازی کند. خدا را شکر من بازیکن چند پسته هستم و مشکلی بابت این موضوع ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.