سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل ماشین سازی محکوم به برد هستیم و می خواهیم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار فردای تیمش برابر ماشین سازی تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: بعد از ۵۰ روز تعطیلی دوباره شاهد آغاز لیگ هجدهم هستیم. خوشخبتانه شرایط ما خوب است، تمرینات منظمی را انجام داده ایم و حالا آماده شروع دوباره لیگ برتر هستیم.

وی تاکید کرد: برای این دو دیدار دو بازیکن ما محروم هستند. اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی بسر می برند و تلاش می کنیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

بوستانی گفت: مقابل ماشین سازی محکوم به برد هستیم زیرا می خواهیم شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم تا با کسب امتیازات لازم جایگاه خود را در جدول لیگ بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد شرایط ماشین سازی هم تصریح کرد: از تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی سود می برد و در نیم فصل اول هم نتایج قابل قبولی کسب کرده ولی باید این تیم را در اهواز شکست بدهیم تا بتوانیم به آینده امیدوار باشیم.

بوستانی افزود: یکی از نکات مثبت ما در شروع نیم فصل دوم همدلی و وحدت بازیکنان است که حالا می خواهند همانند هفته های پایانی نیم فصل اول بازیهای خوبی از خود ارائه داده و نتایج قابل قبولی کسب کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزینی برای یونس دلفی پیدا کرده اید یا خیر گفت: برای دلفی آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم بتواند در تیم جدیدش موفق باشد. با توجه به رفتن او و داشتن بازیکنان جوانی که در اختیار داریم مطمئن باشید بازیکنان ما از جان مایه خواهند گذاشت و تلاش می کنیم تا این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال خوزستان می خواهم فردا در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از تیم خود حمایت کنند تا بتوانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.