سرمربی تیم ملی اروگوئه با اعتراف به ضعیف‌تر بودن بازی شاگردانش نسبت به خروس‌ها، از سنگربان تیمش با وجود اشتباه مهلکی که مرتکب شد دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه در کنفرانس خبری پس از باخت ۲ بر صفر شاگردانش مقابل فرانسه و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها به خبرنگاران گفت: ما به اندازه فرانسه خوب بازی نکردیم و به همین دلیل هم باختیم.

تابارس که دوازدهمین سال مربیگری‌اش در تیم ملی اروگوئه را تجربه می‌کند، در دفاع از عملکرد شاگردانش گفت اظهار داشت: بازیکنانم واقعاً با تمام وجودشان بازی کردند اما فرانسه توانست توپ و میدان را به خوبی کنترل کند. بعد از دریافت گل دوم، فاصله میان دو تیم بسیار زیاد شد. به بازیکنانم گفتم سرشان را بالا بگیرند و به خودشان افتخار کنند. من چیزی برای شکایت از آنها ندارم.

سرمربی ۷۱ ساله اروگوئه با تأکید بر اینکه تیمش تا همین مرحله از جام جهانی هم پیشروی قابل قبولی داشته است، عنوان کرد: کشورهای زیادی وجود دارند که متعلق به جامعه نخبگان فوتبال هستند اما خیلی زودتر از ما جام را ترک کردند.

تابارس که شایعاتی درباره احتمال پایان دوران مربیگری‌اش در تیم ملی اروگوئه‌ منتشر شده است، درباره آینده‌اش هم عنوان کرد: من هنوز با فدارسیون قرارداد دارم اما درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم چون من تصمیم ‌گیرنده نیستم.

اشتباه مهلک فرناندو موسلرا، سنگربان تیم ملی اروگوئه که منجر به گل دوم اروگوئه شد آخرین موضوعی بود که تابارس درباره آن توضیح داد. او در این خصوص عنوان کرد: تنها آنهایی که هیچ چیزی نمی‌دانند، اشتباه نمی‌کنند. گلی که موسلرا خورد عادی نبود اما او تا به حال یکی از ستون‌های تیم بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.