سرمربی جدید آتزوری می‌گوید در میان تمام تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فقط یک تیم از تیم تحت هدایت او وضعیت بهتری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی می‌گوید به جز یک تیم، ۳۱ تیم دیگری که در جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان رفتند، نتوانسته‌اند با بازی‌‌های خود آنطور که باید و شاید توجه او را جلب کنند.

بعد از ۶۰ سال این اولین جام جهانی است که بدون حضور ایتالیا برگزار می‌شود اما ظاهراً به جز یکی از تیم‌های آمریکای لاتین بقیه نتوانسته‌اند این احساس را به مانچو القا کننده که تیم او از دیگر مدعیان دنیای فوتبال خیلی عقب افتاده است.

مانچینی در این خصوص به کانال ۵ ایتالیا گفت: با توجه به بازی‌هایی که من در این جام جهانی دیده‌ام، به جز برزیل، من هیچ تیم دیگری را بهتر از تیم ملی خودمان ندیده‌ام. هر بار که من با یک ایتالیایی صحبت می‌کنم، آنها به من می‌گویند که اگر ما در جام جهانی بودیم می‌توانستیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و با توجه با تیم‌هایی که در این تورنمنت هستند، من باید بگویم که با نظر این عده موافقم. تماشای یک جام جهانی بدون حضور ایتالیا واقعاً ناراحت کننده است.

مانچو افزود: با این حال آنقدرکه خیلی‌ها می‌گویند اوضاع بد نیست. صعود نکردن به جام جهانی ویران کننده بود اما ما هنوز هم بازیکنانی جوان و بسیار خوب داریم. باید برای ساختن تیم ملی شور و شوق داشته باشیم و بدانیم که همگی در یک مسیر حرکت می‌کنیم. تیم من گروهی از بازیکنان بسیار باانگیزه دارم و امیدوارم که آنها از الان تا دو سال دیگر پیشرفت کنند. ما باید سعی کنیم که به یورو ۲۰۲۰ صعود کنیم و تیمی بسازیم که هدفش قهرمانی باشد. بعد از آن، به جام جهانی بعدی فکر می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )