مدافع تیم ملی کلمبیا می‌گوید درخشش او در جام جهانی روسیه با انگیزه اثبات توانایی‌هایش به سرمربی کاتالان‌ها برای قرار دادن او در ترکیب اصلی تیم در فصل آینده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گلی که یری مینا شب گذشته (چهارشنبه) در دقیقه ۹۳ برای تیم ملی کلمبیا زد اگرچه این تیم را از شکست مقابل انگلیس در وقت‌های معمول نجات داد اما در نهایت منجر به ماندن این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ نشد. این سومین گل مدافع بارسلونا در جام جهانی بعد از گلزنی مقابل لهستان و سنگال در مرحله گروهی بود و خیلی‌ها معتقدند که با این گل‌ها او توانسته به ارنستو والورده سرمربی بارسلونا ثابت کند که سزاوار جایگاهی بهتر از یک نیمکت‌نشین است. مینا اما می‌گوید که هرگز با چنین هدفی در جام جهانی به میدان نرفته است.

مینا ابتدا به حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی اشاره داشت و گفت: بسیار ناراحتم چون خیلی زحمت کشیده بودیم. من با وجود مصدومیت بازی کردم و بعضی از هم‌تیمی‌هایم هم با وجود گرفتگی عضلانی بازی می‌کردند. با این حال ما ذره‌ای کم کاری نکردیم. از این تیم فوق‌العاده به خاطر اینکه هر چه در توان داشت گذاشت و از مردم و هواداران کلمبیا به خاطر شیوه حمایت‌شان از ما قدردانی می‌کنم. ما هر کاری که می‌شد انجام دادیم، قوی ظاهر شدیم اما انگلیس آنقدرها هم که می‌گفتند حریف آسانی نیست. به نظر داور کمی به نفع انگلیسی‌ها سوت می‌زد. فوتبال همین است و ما الان باید سرهای‌مان را بالا بگیریم.

مینا در پاسخ به این سؤال که آیا نمایش‌های خوبش در این جام می‌تواند پیامی معنادار برای بارسلونا باشد، تأکید کرد: نه، من قصد اثبات هیچ چیزی را به هیچ کسی نداشتم. خدا به من استعداد داده است اما خودم هم باید تلاش کنم و هر بار که فرصتی به دست می‌آورم، سعی کنم از بازی‌ام لذت ببرم. من همیشه خونسردم بوده‌ام و به اینکه خدا هوایم را دارم اعتقاد داشته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.