پلیس آلمان مردی را که سوار بر یک خودرو و با دردست داشتن اسلحه کلاشینکف به شادی صعود تیم ملی روسیه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخته بود دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شهر اسن آلمان و پس از پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه برابر اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو مردی مشاهده شد که با در دست‌ داشتن اسلحه کلاشینکف به شادی می‌پرداخت.

به گفته مقامات دولتی شهر اسن، مردم پس از مشاهده این مرد با سازمان‌های امنیتی تماس گرفتند و از حضور مردی اسلحه به دست با خودروی سفید رنگ با پرچم روسیه در مرکز شهر اسن خبر دادند. بلافاصله پلیس شهر اسن با رسیدن به محل موردنظر خودروی سفید رنگ را متوقف کرد و از راننده و مسافرانش خواست آن را ترک کنند. در این خودرو پنج نفر از جمله یک نوجوان ۱۱ ساله حضور داشتند. پلیس اسلحه کلاشینکف را ضبط کرد اما پس از بررسی اولیه مشخص شد قابلیت تیراندازی ندارد. با این حال مالک ۳۹ ساله این اسلحه به خاطر نقض قوانین نگهداری آن با مجازات مواجه خواهد شد.

تیم ملی فوتبال روسیه یکشنبه شب گذشته در ورزشگاه لوژنیکی مسکو از سد اسپانیا گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.