هافبک تیم ملی اسپانیا ناکامی تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با قبول شکست مقابل روسیه را به نوعی به اتفاقات جنجالی پیش از آغاز جام ربط داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوکه پس از باخت شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی اسپانیا مقابل روسیه در ضربات پنالتی سومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف ماتادورها از این رقابت‌ها، گفت: شب سختی بود نه فقط برای من بلکه برای تمام اسپانیایی‌ها. انتظار چنین چیزی را نداشتیم. تیم ما بازی خوبی انجام داد و به جزئیات بازی توجه داشت و به همین دلیل حق‌مان نبود که اینگونه ببازیم. در پنالتی‌‌ها بدشانس بودیم.

هافبک اتلتیکومادرید افزود: من فکر نمی‌کنم که ما بعد از پیش افتادن از حریف، آسوده خاطر شده باشیم. بازی تحت کنترل ما بود و می‌خواستیم حریف را خسته کنیم. تیم ما خوب بازی می‌کرد اما وقتی که آنها پنالتی‌شان را گل کردند کار برای ما سخت شد. فوتبال همین است. هیچ شکایتی از هیچکدام از بازیکنانی که در میدان حضور داشتند نیست.

کوکه درباره آینده تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: نمی‌دانم که آیا هیرو به کارش به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه می‌دهد یا یکی دیگر به جای او می‌آید که سبکی متفاوت دارد اما در هر حال تیم ملی همیشه هویتش را حفظ می‌کند.

خداحافظی آندرس اینیستا موضوع دیگری بود که کوکه درباره‌اش صحبت کرد و گفت: نمی‌دانم که یک چرخه جدید در تیم ما آغاز خواهد شد یا نه. رفتن اینیستا ناراحت کننده است اما بعد از او بازیکنانی می‌‌آیند که انگیزه دارند و به دنبال پیروزی هستند.

اخراج خولن لوپتگی پیش از آغاز جام جهانی و اینکه آیا این اتفاق روی ناکامی ماتادورها تأثیرگذار بوده است، آخرین موضوعی بود که کوکه به آن پرداخت.

او اظهار داشت: در حقیقت با رفتن لوپتگی تغییر در تیم ما به وجود نیامد و ما می‌دانستیم که باز هم باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. فرمانده تیم ما رفت و هیرو هم هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد و بازیکنان هم می‌خواستند به بهترین شکل به خواسته‌های او پاسخ دهند. ما تمام تلاش‌مان را کردیم و گاهی اوقات تلاش‌های‌‌مان جواب می‌داد و گاهی اوقات نه. هیچ کسی بیشتر از ما از این شکست ضربه نخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.