فیفا به دنبال حذف تیم ملی فوتبال سنگال از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به خاطر یک کارت زرد بیشتر قواعد بازی جوانمردانه را مورد بررسی دوباره قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قصد دارد تا قواعد بازی جوانمردانه را که باعث حذف تیم ملی سنگال از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد مورد بررسی دوباره قرار دهد اما قطعا تغییری در شرایط فعلی ایجاد نمی‌شود.

تیم ملی فوتبال سنگال به خاطر داشتن یک کارت زرد بیشتر از ژاپن نتوانست راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود. این ۲ تیم با امتیاز، گل‌های زده و خورده مشابه مرحله گروهی را به پایان بردند اما سنگال به خاطر دریافت یک کارت زرد بیشتر از صعود بازماند و ژاپن راهی مرحله بعدی شد.

کالین اسمیت، مدیر دپارتمان رقابت‌های فیفا در این رابطه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: قواعد بازی جوانمردانه فیفا را پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد بازبینی و بررسی دقیق قرار خواهیم داد. البته در شرایط کنونی نیازی برای تغییر این قوانین نمی‌بینیم. می‌خواهیم مانع صعود تیم‌ها در مرحله پلی‌آف توسط کارت‌های زرد یا قرمز شویم. معتقدیم که تیم‌ها برای صعود به مرحله بعدی باید خودشان را در زمین نشان دهند و اتفاقی صعود نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.