سردار آزمون گفت: تصمیم من احساساتی نیست و من بین خانواده و فوتبال، خانواده را انتخاب کردم و امیدوارم مردم به این تصمیم من احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار آزمون بعد از استقبال مردم گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بین دو راهی بین خانواده و تیم ملی فوتبال قرار گرفتم و بعد از ۴ ماه تفکر و مشورت امروز به این نتیجه رسیدم که باید در کنار خانواده‌ام باشم و تا مدتی از تیم ملی فاصله بگیرم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم به صورت شفاف مسئله شخصی که باعث فاصله گرفتن من از تیم ملی می‌شود را بیان کنم، باید از خانواده اجازه بگیرم تا این مورد را رسانه‌ای کنم.

آزمون تصریح کرد: برای این تصمیم‌گیری با کی‌روش، به عنوان مسئولم و علیرضا جهانبخش که جزو دوستان و عزیزان من هستند، صحبت و مشورت کردم و آنها نیز گفتند که ما هم بودیم همین تصمیم را می‌گرفتیم.

وی با اشاره به انتقادات اخیر و اینکه این انتقادات تاثیر در تصمیم‌گیری وی داشته یا خیر، تاکید کرد: من قوی‌تر از این هستم که به خاطر انتقادات این تصمیم را بگیرم، همیشه از من انتقاداتی بوده و مردم انتظار گل در این بازی‌ها را داشتند و من هم نتوانستم این انتظار مردم را برآورده کنم، اما تصمیم بنده دلایل شخصی و خانوادگی دارد.

آزمون گفت: هدف اصلی من گل زدن بود و خواستم با گل زدن مردمم را خوشحال کنم و از گل زدن لذت می‌برم و امید دارم که تاکنون با بازی‌های انجام شده مردم از من راضی باشند.

وی اظهارداشت: تصمیم من احساساتی نیست و من بین خانواده و فوتبال، خانواده را انتخاب کردم و امیدوارم مردم به این تصمیم من احترام بگذارند.

این بازیکن ملی پوش فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: درست است که از تیم ملی فاصله می‌گیرم اما به فوتبال ادامه خواهم داد. فعلا ۲۳ سال دارم و آرزوهای بزرگی در زمینه فوتبال در سر دارم و یک سال از قراردادم با روسیه باقی مانده است و امیدوارم در این رشته ورزشی پیشرفت‌های خوبی داشته باشم.

سردار آزمون ادامه داد: استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در حوزه فوتبال در منطقه وجود دارد و بنده و فرماندار گنبدکاووس دغدغه ایجاد مدرسه فوتبال را داریم که در این زمینه می‌توانم کمک‌های خوبی انجام دهم, اما برای این کار نیاز به همفکری و برنامه‌ریزی بلندمدت است و باید همه امکانات فراهم باشد و امید داریم با کمک هم بتوانیم به نونهالان، نوجوانان و جوانان منطقه در حوزه فوتبال کمک کنیم و افرادی چون محمود سیدی که مربی بسیار توانمند من در کنار دیگر مربیان در زمان کودکی بودند، پرورش دهیم.

وی در مورد بزرگترین تجربه خود در تیم ملی یادآور شد: بزرگترین تجربه من در تیم ملی فوتبال این بود که یک لحظه غفلت باعث باز شدن دروازه خواهد شد و گل خواهیم خورد و در جام جهانی موفقیت به آسانی به دست نمی‌آید و باید جنگید و از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را کرد.

آزمون گفت: با کسی که نان و نمک خوردم و وی را می‌شناسم از او حمایت خواهم کرد و من صحبت درباره مهدی ژوله را حاشیه‌سازی برای خود نمی‌دانم، بلکه وظیفه داشتم از دوستم در فضای مجازی حمایت کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )