دروازه‌بان ۲۹ ساله باواریایی‌ها از هم‌تیمی خود حمایت کرد و گفت که در دنیا نمی‌توان دروازه‌بانی به کیفیت مانوئل نویر پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اِسون اولریخ که در فصل اخیر از مصدومیت بلندمدت مانوئل نویر نهایت استفاده را برد و دروازه‌بان اول بایرن مونیخ شد و عملکرد خوبی را هم از خود ارائه داد، در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان در پاسخ به این پرسش که «نویر پس از چیزی در حدود ۹ ماه به میادین بازگشت و عملکرد خوبی هم برای آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از خود ارائه داده است. از عملکرد او شگفت‌زده نشدید؟»، گفت: اصلاً سورپرایز نشدم چون در هفته‌های اخیر پیش از اینکه نویر به تیم ملی برود، تمریناتش را در بایرن مونیخ می‌دیدم. او با وجود اینکه فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرده بود، تمریناتش را با آرامش و البته به طور مرتب پیگیری می‌کرد. نویر طوری در چارچوب دروازه می‌ایستد که انگار هرگز دور از میادین نبوده است. هیچ دروازه‌بانی در دنیا کیفیت نویر را ندارد.

دروازه‌بان سرخپوشان مونیخی همچنین این پرسش را که «از نیکو کواچ، سرمربی جدید بایرن چه انتطاری دارید؟»، اینطور پاسخ داد: خوشحالم که کواچ را ملاقات می‌کنم. او رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارد و می‌تواند انگیزه جدیدی در ما به وجود بیاورد. شنیده‌ام که کواچ قابل مقایسه با یوپ هاینکس است و او می‌تواند دوره جدیدی را برای بازیکنان رقم بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.