سرمربی تیم ملی کرواسی پس از صعود به مرحله حذفی جام بیست‌و یکم برای رقیب بعدی شاگردانش خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی که تیمش سه‌شنبه شب در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ ایسلند را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با کسب سومین برد متوالی، قاطعانه به مرحله حذفی صعود کرد، رضایت خود را از عملکرد شاگردانش ابراز کرد، اما تأکید داشت که در این بازی قدرت واقعی تیم او به نمایش درنیامده است.

دالیچ که مردانش در مرحله یک هشتم نهایی با دانمارک، تیم دوم گروه C مصاف خواهند داشت، گفت: ما ۹ امتیاز گرفتیم، هفت گل زدیم و تنها یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. با این آمار شکی نیست که من باید راضی باشم. صعود به‌عنوان تیم اول گروه، هدف ما بود و این هدف هم محقق شد و اولین گام را برداشتیم. با این حال اطمینان دارم که این سقف توانایی‌های ما نیست.

دالیچ ادامه داد: یکشنبه هفته آینده ما مقابل دانمارک قدرت واقعی‌مان را نشان می‌دهیم. آن روز برای ما روز حقیقت است. من می‌دانستم که این بازیکنان پتانسیل و قدرت کافی دارند. با این حال باید صادقانه بگویم که مقابل ایسلند ما در تمام طول مسابقه عملکردی بی‌‌نقص نداشتیم، اما باز هم به چیزی که انتظار داشتیم، رسیدیم. در هر حال مهمترین چیز این بود که ما برای صعود به هیچ‌کس جز خودمان وابسته نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.