مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه از مردم به خاطر عدم صعود به دور بعد جام‌جهانی عذرخواهی کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، مهدی طارمی بعد از دیدار ایران مقابل پرتغال گفت: خیلی تلاش کرده بودیم که بتوانیم از لحاظ روانی و روانی خود را برای دیدار با پرتغال آماده نگه داریم تا فقط به خاطر مردم از سد این تیم گذشته و آنها را خوشحال کنیم. هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه از مردم عذرخواهی کنم.

وی در خصوص از دست دادن فرصت عالی گلزنی در دقایق پایانی این دیدار گفت: نمی‌خواهم توجیه کنم و قبول دارم واقعا ضربه بدی زدم و باید در آن شرایط توپ را به گل تبدیل می‌کردم. قصد توجیه ندارم و فقط عذرخواهی می‌کنم اما وقتی آن توپ به من رسید خیلی پیچ داشت و زاویه من نیز بسته بود. باز هم تکرار می‌کنم قصد توجیه ندارم اما پیچ زیاد توپ خیلی در نحوه ضربه من تاثیر داشت. نمی‌دانم چه بگویم و باز هم عذرخواهی می‌کنم.

مهاجم تیم ملی در خصوص آینده تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام ملت‌ها پیش روی تیم ملی است و با این تیم می‌توانیم قهرمان شویم و آن را تقدیم مردم و عدم صعود در جام جهانی را جبران کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )