کاپیتان تیم ملی انگلیس هت‌تریک کردنش در بازی مقابل پاناما در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی که رکوردهای فردی مهمی را برای او در پی داشت، دستاوردی افتخار‌آمیز دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (یکشنبه) برای انگلیسی‌ها و مخصوصاً کاپیتان‌شان هری کین شبی به یاد ماندنی بود. سه‌شیر قاطعانه‌ترین بردش در جام جهانی را با پیروزی ۶ بر یک مقابل پاناما در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ کسب کرد و کاپیتانش هم هت‌تریک کرد تا در این جام ۵ گله شود و در صدر جدول برترین گلزنان جام بیست‌و‌یکم قرار بگیرد. مهاجم تاتنهام دو گل از سه گلش در این بازی را از روی نقطه پنالتی زد و یکی دیگر را با برخورد اتفاقی توپ به پایش به ثمر رساند. کین با هت‌تریک در مسابقه‌ای که پیروزی در آن صعود سه‌شیر به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد به اولین بازیکن انگلیسی بعد از گری لینکر ( از جام جهانی ۱۹۸۶) تبدیل شد که در یک جام جهانی هت‌تریک می‌کند، خوشحال بود. همچنین او با جف هورست، به عنوان دومین گلزن برتری تاریخ تیم ملی انگلیس در جام‌های جهانی برابر شد.

کین به BBC گفت: من واقعاً به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنم. این بازی برای ما فقط لذت داشت و بس. از بودن در اینجا لذت می‌بریم. می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود و آنها هم بازی را خوب شروع کردند اما ما مدتی بود که روی ضربات شروع مجدد تمرین می‌کنیم. ما به آن شیوه‌ای که می‌خواهیم بازی کنیم، کار کرده‌ایم و همه چیز دست به دست هم داد و نتیجه درخشانی کسب کردیم، نتیجه‌ای فوق‌العاده برای صعود که عالی بود.

کاپیتان سه‌شیر در مورد گل سومش هم گفت: هت‌تریک در این بازی افتخارآمیز است. بازیکنان زیادی نیستند که در جام جهانی هت‌تریک کرده باشند به همین دلیل بی‌نهایت به انجام این کار افتخار می‌کنم. شما برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید،‌ باید باور داشته باشید که می‌توانید به آن چیز برسید. هنوز راهی طولانی پیش رو داریم و کلی کار باید انجام دهیم اما باید کنار هم بمانیم و طبق برنامه‌مان پیش برویم چون این مهمترین چیز است.

کین و یارانش در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی با کسب پیروزی به عنوان تیم اول گروه G صعود می‌کنند اما یک تساوی به شرط داشتن کارنامه انضباطی بهتر نسبت به بلژیکی‌ها هم آنها را به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.