سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از پیروزی شاگردانش مقابل لهستان و امیدوار ماندن به صعود به مرحله یک هشتم از موضع قدرت سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش مقابل لهستان که نماینده اروپا را حذف و نماینده آمریکای جنوبی را به صعود امیدوار کرد، به خبرنگاران گفت: در این مسابقه ما توانستیم کیفیت بازی‌‌مان را به حریف تحمیل کنیم و در تمام خطوط میدان طوری که می‌خواستیم بازی را پیش بردیم. تیم ما مطابق همان تمریناتی که انجام داده بود و برنامه آماده‌سازی‌اش به اتفاقات بازی واکنش نشان داد. من فکر می‌کنم که گل فالکائو (گل دوم کلمبیا و اولین گل فالکائو در جام جهانی) یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات بازی را برای ما ساخت. او نماد تیم ملی است، نماد فوتبال کلمبیا. ما همیشه امیدوار بودیم که او سرانجام بتواند گلزنی کند و آماده باشد. همه اعضای تیم می‌خواهند به او کمک کنند تا بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد. من فکر می‌کنم اینکه امشب او موفق به گلزنی شد نه فقط برای این بازی بلکه برای بازی‌های بعدی ما هم بسیار مهم است.

وی افزود: ما تحت فشار به میدان آمدیم چون باید می‌بردیم. هر دو تیم در دور قبل باخته بودند و به همین دلیل جایی برای اشتباه نبود. ما با مسئولیت‌پذیری به میدان رفتیم و با یک بازی زیبا و خلاقانه به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. بازی متحدانه تیم به گل ختم شد و ما حالا در جدول گروه‌مان وضعیت خوبی داریم. باید درک کنیم که فوتبال و جام جهانی چیست. باید به قضاوت‌های شتاب‌زده‌ای که در مورد ما صورت می‌گیرد، بی‌توجهی کنیم.

سرمربی کلمبیا درباره مصدومیت بازیکن تیمش آگیلار هم تأکید کرد: آبل پای خود را بیش از اندازه بلند کرد و دردی را احساس کرد. باید منتظر نتیجه معاینات پزشکان باشیم اما مصدومیت او ربطی به مصدومیت‌های قبلی‌اش ندارد. امیدوارم که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.