رئیس پلیس بین الملل ناجا از اعزام ۵ نیروی پلیس به کشور روسیه همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ خبر داد و جزئیاتی از خدمت رسانی آن‌ها به اتباع ایرانی را تشریح کرد.

سردار هادی شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه و سفر تعدادی از اتباع کشورمان به محل برگزاری این مسابقات اظهار کرد: با توجه به لزوم مشارکت نمایندگان پلیس بین الملل کشورهای حاضر در این مسابقات برای تامین امنیت و تبادل تجربیات پلیسی، ۵ تن از ماموران پلیس بین الملل ایران به کشور روسیه اعزام شدند.

رئیس پلیس بین الملل ایران افزود: همکاران ما قبل از آغاز مسابقات عازم روسیه شدند و در طول زمان برگزاری مسابقات نیز در این کشور حاضر خواهند بود.

وی با بیان اینکه نیروهای اعزامی پلیس بین الملل ایران به کشور روسیه تسلط کامل به موضوعات پلیسی، انتظامی و همچنین زبان انگلیسی دارند گفت: تمام ایرانیانی که برای دیدن رقابت‌های جام جهانی فوتبال عازم کشور روسیه شده‌اند می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه اتفاق از جمله، مشکل بلیط یا سرقت اموال و قرار گرفتن در شرایط اضطراری، با نمایندگان پلیس بین الملل کشورمان که در روسیه مستقر هستند تماس بگیرند تا پیگیری‌های بعدی با مشاوره و کمک آن‌ها انجام شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس هماهنگی‌های از قبل انجام شده، شماره تلفن های ۰۰۷۹۹۹۰۱۱۷۸۵۷- ۰۰۷۹۹۹۰۱۱۶۹۵۱ در اختیار تیم اعزامی پلیس ایران در روسیه است که اتباع ایرانی حاضر در روسیه می‌توانند درصورت بروز هرگونه مشکل انتظامی، امنیتی یا به‌منظور راهنمایی و مشاوره، با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.