پر افتخارترین تیم جام جهانی بالاخره توانست طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اولین روز بازیهای روز جمعه در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های برزیل و کاستاریکا از ساعت۱۶:۳۰ در شهر سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با دو گل به سودبرزیلی ها خاتمه یافت.

بازی در نیمه اول کاملا سرد و بدون هیجان دنبال شدو مهاجمین گران قیمت و پرآوازه برزیل نتوانستند از دفاع چند لایه کاستاریکا عبورکنند.

نیمه دوم اما حملات برزیل لحظه به لحظه افزایش مییافت اما واکنش های عالی ناواس اجازه گلزنی را از سلسائو گرفته بود. شماره ۱کاستاریکا بارها و بارها توانست شوت های بازیکنانی نظیر نیمار و کوتینیو را مهارکند و به آن ها اجازه گلزنی ندهد. ضمن اینکه در این نیمه نیمار جدی ترین فرصت بازیرا در جدالی تقریبا تک به تک با ناواس از دست داد و توپ را به بیرون زد.

اوج بدشانسی برزیل اما در دقیقه ۷۸ رقم خورد جاییکه شاگردان تیته در اثر برخورد نیمار با یار کاستاریکا صاحب یک ضربه پنالتی شدنداما کمک داور ویدیویی بازی، داور را دعوت به بازبینی صحنه کرد و در نهایت پنالتیبرزیل پس گرفته شد.

با این حال مقاومت همه جانبه کاستاریکا روی یکارسال بلند به وسط محوطه جریمه بالاخره شکست و فیلیپ کوتینیو موفق شد با ضربه ایدقیق توپ را از میان پاهای ناواس در دقیقه ۹۰ وارد دروازه این تیم کند.

این اما پایان کار نبود و برزیلی ها در دقیقه ۹۶ توسط نیمار روی یک ضد حمله به گل دوم رسیدند تا برزیل باجان کندن به سه امتیاز حساس این بازی برسد.

برزیل با این برد ۴ امتیازی شد و به صدر جدول گروه E رسید و کاستاریکا هم بدون امتیاز در قعر جدول گروه ایستاد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )