نخستین دیدار از روز هشتم رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هشتمین روز این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) تیم‌های دانمارک و استرالیا از گروه C و در ورزشگاه سامارا آرنا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در این بازی که ۴۰ هزار و ۷۲۷ تماشاگر داشت، ابتدا دانمارک با گلزنی کریستین اریکسن در دقیقه ۷ از حریف پیش افتاد، اما «مایل جدیناک» در دقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

این پنالتی پس از مشاهده یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه دانمارک رقم خورد. در دقیقه ۳۶ ضربه سر مهاجم استرالیا به دست «یوسف پولسن» برخورد کرد، اما «ماتئو لاهوز» داور سرشناس اسپانیایی اعتقادی به پنالتی نداشت. البته لحظاتی بعد این داور با استفاده از سیستم «کمک داور ویدئویی» و مشاهده دوباره این صحنه، بر سوت خود به نشانه پنالتی دمید.

پس از این دو گل، هر دو تیم در نیمه دوم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند تا تساوی یک -یک به ثبت برسد. هر چند که استرالیا در دقایق پایانی یکی دو موقعیت را به دست آورد، اما با درخشش کاسپر اشمایکل ناکام ماند.

قضاوت این بازی بر عهده «ماتئو لاهوز» از اسپانیا بود که به «یوسف پولسن» و «سیستو» از دانمارک کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه پولسن با این کارت زرد، دو اخطاره شد و دیدار بعدی تیمش را مقابل فرانسه از دست داد.

دانمارک با این نتیجه ۴ امتیازی شد و در صدر گروه ایستاد. استرالیا نیز با کسب اولین امتیازش، در رتبه سوم ایستاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.