کاپیتان تیم ملی بلژیک به هواداران تیمش وعده داد که در ادامه مسابقات، بازی‌های بهتری از او نسبت به چیزی که مقابل پاناما ارائه کرد را خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن ازار هافبک بازیساز و کاپیتان تیم ملی بلژیک در پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل بلژیک در گروه G‌ جام جهانی نقش تعیین کننده‌ای داشت. او در هر دو گلی که روملو لوکاکو به ثمر رساند، (گل‌های دوم و سوم) تأثیرگذار بود به خصوص در صحنه گل دومش که او مستقیماً تغذیه کرد.

پیش از بازی بسیاری از رسانه‌ها روی هافبک چلسی و وضعیت او تمرکز داشتند و هم‌تیمی او تیبو کورتوا، دروازه‌بان چلسی و بلژیک هم گفته بود که ستاره مورد نظر رئال مادرید در بهترین فرم دوران بازیگری‌اش قرار دارد.

ازار در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات کورتوا با لبخند گفت: او می‌خواهد به من اعتماد به نفس بدهد. اینطور نیست اما من در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. اردوی تدارکاتی ما خوب بود و دیداری‌های دوستانه خوبی داشتیم. امروز هم من خوب بودم اما هنوز هم می‌توانم بهتر از این باشم. من فکر می‌کنم که هنوز مانده تا بهترین بازی‌های ادن ازار را ببینید.

ازار افزود: من می‌توانم بهتر از این کار کنم. یک پاس خوب گرفتم اما معمولاً زمانی که توپ را به روملو پاس می‌دهم او گل می‌زند، پس گرفتن یک پاس گل هم آنقدرها سخت نیست. تیم امروز عملکرد خوبی داشت اما همه ما می‌توانیم بهتر از این باشیم.

ستاره چلسی تأکید کرد: می‌دانستیم که این بازی از آن بازی‌های درگیرانه و فیزیکی می‌شود. مردم می‌گفتند که بلژیک همه بازی‌هایش را به آسانی می‌برد اما اینطور نیست. تیم‌های حریف بازیکنانی خوب و قدرتمند و هر کدام‌شان نقاط قوت خودشان را دارند و به همین دلیل ما در نیمه اول مشکلاتی داشتیم. در نهایت اما ما بازی را ۳ بر صفر بردیم و از این بابت خوشحالیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )