مهاجم تیم ملی بلژیک می‌گوید در جام بیست‌و‌یکم اولویت او بردن جوایز انفرادی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی قاطع شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی بلژیک مقابل پاناما در گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روملو لوکاکو با ۲ گلی که زد بیشترین سهم را داشت و با این دو گل در جدول رده‌بندی برترین گلزنان جام بیست‌و یکم پشت سر رونالدو ۳ گله از پرتغال قرار گرفت. با این حال او تأکید کرد که در این جام برای او بردن جوایز انفرادی از جمله کفش طلای جام جهانی اولویت نیست.

مهاجم منچستریونایتد که گل‌های دوم و سوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من به عناوین انفرادی فکر نمی‌کنم. برای من مهمترین چیز موفقیت تیم است. می‌خواهم به هم‌تیمی‌هایم تا جایی که امکان دارد کمک کنم.

لوکاکو ادامه داد: مردم می‌دانند که در تیم وظیفه گلزنی با من است اما دیگر اعضای تیم هم ممکن است گل بزنند. مهمترین چیز این است که بازی‌های‌مان را ببریم، در تمرینات سخت کار کنیم و برای بازی‌های بعدی‌مان در جام جهانی روی فرم باشیم. برای من داشتن شروع خوب در جام جهانی و بردن اولین بازی بسیار مهم بود نه بالا بردن آمارم. می‌دانیم تیم ما تیم باکیفیتی است. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند تأثیرگذار ظاهر شوند. ما برای این بازی آماده بودیم و امیدواریم که برای بازی‌های بعدی هم آماده باشیم.

مهاجم سابق اورتون در پایان تأکید کرد: من می‌توانم با شیوه‌ها و تاکتیک‌های مختلف بازی کنم. بازی‌های اخیر تیم ملی بازی‌هایی در سطح نسبتاً پایینی بودند و برای من مهم است که در محوطه جریمه جاگیری درستی داشته باشم. من معمولاً در موقعیت‌های گلزنی‌مان همان جایی هستم که باید باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.