سازمان هواپیمای روسیه دلیل حادثه به وجود آمده هنگام صعود هواپیمای حامل کاروان تیم ملی فوتبال عربستان در فرودگاه روستوف را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشکل ایجاد شده برای یکی از موتورهای هواپیمای حامل تیم ملی فوتبال عربستان در زمان ورود به فرودگاه شهر روستوف به دلیل برخورد کبوتر بوده است.

سازمان هواپیمای روسیه با انتشار این خبر اعلام کرد: زمانی که پرواز شماره FV۱۰۰۷ از فرودگاه سن پترزبورگ به محل فرود خود در شهر روستوف نزدیک شد فعالیت غیر طبیعی در موتور سمت راست هواپیمای A۳۱۹ مشاهده شد که دلیل آن برخورد کبوتر بود. هواپیما با هر ۲ موتورش روی باند فرودگاه روستوف فرود آمد و امنیت هیچ یک از مسافران هواپیما با خطر مواجه نشد. هواپیما در شرایط کاملا طبیعی در فرودگاه روستوف به زمین نشست و اخبار منتشر شده درباره آتش‌سوزی موتور سمت راست هواپیما حقیقت ندارد.

آژانس حمل‌ونقل هوایی روسیه نیز با رد آتش‌سوزی موتور راست هواپیمای A۳۱۹ اعلام کرد تحقیق درباره علت حادثه هواپیمای حامل تیم ملی فوتبال عربستان با مشارکت تولید‌کنندگان هواپیما و موتورهای آن را آغاز می‌کند.

تیم ملی فوتبال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در بازی دوم خود از گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه المپیک شهر روستوف به مصاف اروگوئه می‌رود. عربستان در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها با نتیجه ۵ بر صفر برابر روسیه شکست خورده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.