شاگردان یواخیم لو مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با قبول شکست مقابل ال‌تری آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک در اولین بازی خود در گروه F از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو به مصاف هم رفتند. شاگردان یواخیم لو که در دوره قبل این مسابقات با شکست آرژانتین قهرمان جهان شده بودند، در این دیدار با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند تا جام بیست‌ویکم را با باخت استارت بزنند. تنها گل این بازی را هیروینگ لوزانو در دقیقه ۳۵ وارد دروازه مانوئل نویر کرد.

این برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های جام جهانی است که در دو دوره متوالی مدافع عنوان قهرمانی در بازی اول خود تن به شکست می‌دهد. در جام جهانی ۲۰۱۴ هم تیم ملی اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی‌اش با نتیجه ۵ بر یک مغلوب هلند شد.

رافائل مارکز با حضور در این بازی به جمع لوتار ماتئوس از آلمان و آنتونی کارواخال از مکزیک به عنوان تنها بازیکنان حاضر در پنج دوره جام جهانی پیوست. همچنین زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پیشین تیم ملی سوئد به همراه مینو رایولا، مدیر برنامه‌های خود تماشاگر ویژه این بازی بودند.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه لوژنیکی ۷۸ هزار و ۱۱ نفر اعلام شد. علیرضا فغانی که با تیم داوری ایرانی این دیدار را خوب قضاوت کرد به توماس مولر (۸۳) و متس هوملس (۸۴) از آلمان و هکتور مورنو (۴۰) و هکتور اِررا (۹۰) از مکزیک کارت زرد داد.

مکزیک با این برد صدرنشین گروه F شد. در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (دوشنبه) تیم‌های سوئد و کره جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.