مربی تیم فوتبال المپیک ایران گفت: نباید برابر اسپانیا و پرتغال از پیش‌بازنده باشیم و می‌توانیم در این دو بازی شانس‌مان را برای گرفتن امتیاز امتحان کنیم.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی تیم ملی برابر مراکش گفت: پیروزی در اولین مسابقه بسیار مهم و لذت‌بخش بود، البته ما در ۲۰ دقیقه اول این بازی نمایش خوبی نداشتیم، ولی در ادامه خودمان را در زمین پیدا کردیم. بیرانوند هم چند موقعیت خوب را از حریف گرفت و البته ایران هم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد. نکته مهم تلاش و بازی متعصابه بازیکنان بود که تا آخرین لحظه تلاش کردند. این یک بازی سخت بود که گرفتن سه امتیاز از آن ارزش بالایی داشت.

وی با اشاره به شانس صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ خاطر نشان کرد: ما ایران هستیم و دیدید که در جام جهانی قبلی، جلوی تیمی مثل آرژانتین فقط روی نبوغ مسی شکست خوردیم. نباید برابر اسپانیا و پرتغال از پیش‌بازنده باشیم و می‌توانیم در این دو بازی شانس‌مان را برای گرفتن امتیاز امتحان کنیم. امیدوارم که این دو تیم هم برابر ایران روز خوبی نداشته باشند.

مربی تیم فوتبال المپیک ایران همچنین در مورد وضعیت این تیم تصریح کرد: خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم و قرار است اردویی هم در کیش داشته باشیم. فقط از باشگاه‌های ایرانی می‌خواهیم که در این مسیر با تیم المپیک همکاری کنند تا بتوانیم در بازی‌‌های آسیایی و مسیر صعود به المپیک موفق باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )