بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال کرواسی از نبود ورزشگاهی همانند کالینینگراد در کشورش ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تیم ملی فوتبال کرواسی شب گذشته (شنبه) در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه کالینینگراد با نتیجه ۲ بر صفر از سد نیجریه گذشت. ۳۴ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. بازی‌های خانگی تیم ملی فوتبال کرواسی همواره در ورزشگاه شهر زاگرب برگزار می‌شود که ۱۰۶ سال پیش یعنی در سال ۱۹۱۲ میلادی ساخته شده است.

داور شوکر پس از پایان نبرد تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و نیجریه گفت: ما یک قدرت بزرگ فوتبال هستیم اما ورزشگاه جدیدی حتی برای ۲۵ هزار تماشاگر هم نداریم. این فکر حتی در سر کسی هم نمی‌گنجد. اگر رسانه‌های روسی در این رابطه می‌توانند کمکی کنند خواهش می‌کنم آن را انجام دهید. از روزنامه‌نگاران کروات بپرسید چرا این مشکل را مورد بررسی قرار نمی‌دهند. از رهبران کشورم بپرسید چرا ورزشگاهی برای تیم ملی فوتبال کرواسی ساخته نمی‌شود.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال کرواسی افزود: سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روسیه عالی است. از میهمان‌نوازی، لبان خندان و رستوران‌های فوق‌العاده سپاسگذارم. می‌بینم که الان چطور در روسیه از راننده تاکسی تا رئیس‌جمهور با فوتبال زندگی می‌کنند. ما در کرواسی حتی یک ورزشگاه همانند کالینینگراد نداریم. این شرم‌آور است، زیرا تیم ملی فوتبال کرواسی رنکینگ ۱۵ فیفا را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.