ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی سوئد از سرمربی خروس‌ها به خاطر بی‌توجهی به مهاجم رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ زلاتان ابراهیموویچ هرگز با کسی تعارف نداشته و هرآنچه که به ذهنش می‌رسد را به زبان می‌آورد که بعضاً به مذاق مخاطبانش خوش نمی‌آید. این بار دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه مخاطب حمله ایبرا واقع شده و دلیلش هم ادامه‌دار شدن تحریم کریم بنزما برای حضور در تیم ملی فرانسه به صلاحدید او بوده است.

زلاتان پس از تماشای پیروزی ۲ بر یک روز گذشته تیم ملی فرانسه مقابل استرالیا در گروه سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌و‌گویی با شبکه BeIn Sports انجام داد و در آن نظرش را درباره دعوت نشدن مهاجم رئال مادرید به اردوی خروس‌ها گفت.

ایبرا اظهار داشت: به نظر من، نبودن بنزما در تیم ملی فرانسه، غیر عادی است چون او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست و با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان شده است. اینکه او به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت نشده است به نظر من هیچ ربطی به مسائل فوتبالی و فنی ندارد.

ابراهیموویچ ادامه داد: سرمربی فرانسه می‌گوید که بنزما برای بازی در این تیم به اندازه کافی خوب نیست.به نظر من اما این دشان است که نباید اینجا باشد نه بنزما. درک این موضوع خیلی ساده است. مربی که بنزما را در حد بازی در جام جهانی نمی‌داند خودش هم نباید اینجا باشد.

ستاره سابق منچستریونایتد، تأکید کرد: به نظر من دعوت نشدن بنزما مضحک است چون برای تیمی که می‌‌خواهد قهرمان شود باید قهرمانان را دعوت کنید و بنزما یکی از آنهاست.

بنزما از ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ برای تیم ملی فرانسه بازی نکرده و با اینکه بی‌گناهی‌اش در پرونده اخاذی از متئو والبوئنا اثبات شده است، همچنان به اردوی خروس‌‌ها دعوت نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.