علیرضا بیرانوند ۲ بازی پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال را فرصتی برای شگفتی‌سازی و ورود به تاریخ دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، علیرضا بیرانوند گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم از حمایت همگان در بازی با مراکش قدردانی کنم. این پیروزی برای ما تاریخی بود اما نباید همچنان با آن زندگی کنیم و باید مهیای بازی بعدی با اسپانیا شویم. بازی برابر مراکش به طور غیرمعمولی سخت بود اما شایستگی پیروزی را داشتیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: بازی‌های بعدی ایران برابر قهرمانان جهان و اروپا خواهد بود. بنابراین بازی با اسپانیا نشان می‌دهد چه کارهای می‌توانیم انجام دهیم. ما صدرنشین گروه مرگ هستیم اما این حق را نداریم که مغرور شویم. در تیم ملی فوتبال ایران ۲۳ بازیکن حضور دارند که می‌توانند با ورود به تاریخ در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شگفتی‌سازی کنند. وظیفه ما در حال حاضر کار سخت و آماده‌سازی برای نبرد با اسپانیا است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر کازان به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با ۳ امتیاز صدرنشین است. اسپانیا و پرتغال با امتیاز مشابه یک در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مراکش بدون امتیاز نیز قعرنشین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.