هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار آتی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل اسپانیا را برای شاگردان کارلوس کی‌روش سخت و با اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، سامان قدوس در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: بازی روز گذشته واقعاً برای ما هیجان‌انگیز بود. اتفاق خیلی خوبی در این مسابقه برای ما رخ داد، اما از حالا باید خود را آماده کنیم برای دیدار بعدی که پیش‌رو داریم.

وی در ادامه افزود: بازی با اسپانیا بسیار سخت است و ما باید با تمرینات سخت خود را آماده این بازی کنیم. امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را مقابل اسپانیا انجام دهیم، چرا که این بازی خیلی برای‌مان مهم است.

هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتخاب تیم ملی ایران نیز خاطرنشان کرد: انتخاب خیلی سختی برای من بود، اما الان حس خیلی خوبی دارم و بابت انتخابم خیلی خوشحالم. این یک احساس واقعی است که در مورد آن صحبت می‌کنم.

قدوس با اشاره به جو ورزشگاه محل برگزاری دیدار ایران - مراکش خاطرنشان کرد: واقعاً ورزشگاه هیجان‌انگیز و عالی بود. سن‌پترزبورگ شهر بسیار زیبایی بود و از حضور در این شهر واقعاً لذت بردم. هم هتل‌مان و هم ورزشگاهی که در آن بازی برگزار شد بسیار خوب بودند و تجربه خوبی را در این شهر کسب کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.