مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان از برتری مقابل مراکش ابراز خرسندی کرد و گفت که بازی‌های دوستانه ملاک خوبی برای قضاوت کردن نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی گفت: خدا را شکر می‌کنم که مراکش را شکست دادیم و دل مردم را شاد کردیم. برای تک تک دقایق بازی برنامه‌ریزی داشتیم و شرایط آنطوری که می‌خواستیم پیش رفت و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و این افتخار را برای مردم و کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی درباره دیدارهای بعدی تیم ایران و میزان امیدواری‌اش به رویارویی با اسپانیا گفت: زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد، فهمیدیم که گروه‌مان سخت است. برنامه‌ریزی‌ها را کرده‌ایم و با تلاش کادر فنی در بازی اول که مهم بود توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از امروز هم برای دیدار با اسپانیا آماده می‌شویم. اسپانیا نیاز به تعریف کردن ندارد و شرایطش با بازیکنانی که دارد، مشخص است. تلاش می‌کنیم که یک نتیجه خوب بگیریم. الان شانس صعودمان خیلی بیشتر از قبل شده و تلاش‌مان این است که این اتفاق بیفتد و از گروه صعود کنیم و یک افتخار بزرگ برای مردم و کشورمان به ارمغان بیاوریم.

چشمی درباره خوشحالی مردم در ایران عنوان کرد: تمام تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان فقط برای دلخوشی مردم و شاد کردن دل آنها است. خدا را شکر که توانستیم برای یک روز هم که شده، یک شادی و دلخوشی به مردم بدهیم. انشاالله بتوانیم بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم و دل مردم شاد شود. تلاش همه مسئولان، کادر فنی و بازیکنان این است که دل مردم شاد شود.

مدافع تیم ملی درباره انتقاداتی که پیش از شروع جام جهانی از او می‌شد، گفت: در بازی‌های دوستانه اتفاقاتی می‌افتد که ملاکی برای قضاوت نیست. با صحبت‌هایی که کادر فنی کرده بود، تمام تمرکز خود را برای نتیجه گرفتن در این بازی گذاشته بودیم تا همه بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. خدا را شکر که من هم سهم کوچکی در این پیروزی داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.