سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته دلاورمردانه و با حمایت تیم فنی، مسئولان و مردم مقابل مراکش به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی دقایقی پیش در نشست‌خبری پیش از آغاز تمرینات تیمش به منظور شروع هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من به‌مناسبت عید سعید فطر و پیروزی تیم‌ملی فوتبال کشور به همه تبریک می‌گویم. به نظرم تیم ملی به حق دلاورمردانه با تلاش تیم فنی، حمایت‌های مسئولان و حمایت مردم مقابل مراکش به پیروزی رسید و مردم نیز شب گذشته تا صبح برای این پیروزی شادی می‌کردند.

وی با اشاره به ارزش کار رسانه و خبرنگاری ادامه داد: بدون شک ارزش قلم را نمی‌توان توصیف کرد؛ این قلم می‌تواند از شمشیرها خطرناک‌تر باشد و یا در خدمت جامعه باشد.

سرمربی سپاهان درباره شرایط فصل گذشته این تیم اصفهانی افزود: تیمی که نتیجه نمی‌گیرد، وضعیت خوبی نخواهد داشت. آن هم سپاهانی که پرافتخارترین تیم ایران و تیم پرطرفداری به شمار می‌رود و بدون شک رتبه چهاردهم جدول برایش مناسب نیست.

وی ادامه داد: قطعاً تغییراتی در این تیم ایجاد می‌شود و بدون شک باید این اتفاق صورت گیرد؛ ما برای جذب هر بازیکن ۸۰ فیلم از او را می‌بینیم و در راستای اهداف تاکتیکی باشگاه، فرد را انتخاب می‌کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی درباره انتظارات از او و شرایطش در این باشگاه تصریح کرد: همیشه حقیقت را می‌گویم و چهارچوب و اصول کاری خود را رعایت می‌کنیم. به قول آیت‌الله بهجت ما آمده‌ایم زندگی کنیم که قیمت بگیریم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. یک دقیقه زندگی با عزت را به ده سال زندگی با ذلت ترجیح می‌دهم.

وی بیان کرد: باید بگویم باشگاه هر آنچه را خواسته‌ایم بر اساس اهداف تاکتیکی تأمین کرده و با توجه به شرایط موجود امیدواریم که به سپاهان کمکی اصولی داشته باشیم. به احتمال فراوان دو بازیکن دیگر نیز در تیم جذب می‌کنیم که اولویت اصلی ما هافبک بازی‌ساز است.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بدون شک سال خوبی را در سپاهان در پیش خواهیم داشت و ساعت‌ها خودم و همکارانمان بررسی‌های بسیاری صورت داده‌ایم تا بتوانیم در آینده نتیجه خوبی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه‌ای که با هیئت مدیره پیش از جلسه امروز داشتیم، وقتی اهداف و نگرش‌های آنها را دیدم، به خودم خیلی امیدوارم شدم و امیدوار هستم که فصل خوبی را با سپاهان پشت سر بگذاریم.

قلعه‌نویی درباره بحث رقم قرارداد بازیکنانش افزود: اگر درباره رقم قرارداد بازیکنان ما مسئله باشد، حاضر هستیم که به سازمان لیگ رقم قراردادها و رقم آنها را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته بازیکنی در سپاهان با یک میلیارد و صد میلیون تومان با دلار بیش از ۳ هزار تومان قرارداد بسته بود. اکنون با همان بازیکن روی رقم ۹۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌ایم و آمادگی آن را داریم که در صورت درخواست سازمان لیگ، قراردادها را به آنها نشان دهیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه اینجا نام بزرگ سپاهان است که می‌ماند نه قلعه‌نویی، اظهار داشت: همه می‌آیند و می‌روند بنابراین اهداف ما در راستای اعتلای نام سپاهان است. هر کس باید با افتخار بیاید و با افتخار، لباس ارزشمند سپاهان را بر تن کند.

وی درباره حضور نویدکیا در تیم سپاهان تصریح کرد: نویدکیا از نظر رفتاری در سپاهان نمونه بود و در زمان‌هایی که مصدوم می‌شد، خود او، رقم قرارداد این زمان را دریافت نمی‌کرد. معتقدم نویدکیا می‌تواند نماد باشگاه سپاهان باشد و بدون شک باید بازیکنان را طوری تربیت کنیم که رفتاری محرم‌گونه داشته باشند.

قلعه‌نویی پیرامون حضور علی کریمی در تیم سپاهان و بحث جدایی او نیز تصریح کرد: وقتی قرارداد بستم، مسافرتی در پیش داشتم اما نزدیک به ۱۵ دقیقه با کریمی صحبت کردم. کریمی بازیکن خوبی بود و او را دوست دارم زیرا شاگرد خودم بوده است. او بعد از صحبت با من با تابش صحبت کرده اما گویا در این جلسه با باشگاه به توافق نرسیده است. اگر او در سپاهان ماند، در خدمت او خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ما باید سرمایه‌های باشگاه را حفظ کرده و منافع باشگاه و بازیکنان و نام بزرگ این باشگاه و هواداران آن را نیز در نظر بگیریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ما باید حرف همه را گوش کنیم حتی هر کسی به بنده نقدی داشته باشه از طریق مسئول رسانه‌ای باشگاه به بنده منتقل کند.

وی گفت: اگر نیاز باشه جلسات رسانه برگزار خواهیم کرد و از برگزاری نشست‌ها استقبال می‌کنیم زیرا بهتر هست مسائل خانوادگی درون خودش بررسی شود و از ایجاد تنش‌ها جلوگیری کنیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: در نشست‌های رسانه‌ای می‌توان مسائل را بررسی و مشکلات را مرتفع کرد؛ گاهی اوقات باید شرایط روحی و روانی تیم فنی و مسئولان را هم در نظر گرفت؛ همیشه برد را پای حساب بازیکن و باخت را به حساب تیم فنی و مسئول باشگاه می‌نویسند اما همه هدف را در بستن تیم گذاشته‌ایم.

سرمربی سپاهان درباره بحث حضور کیانی در این تیم تصریح کرد: سری دوم که به تراکتور رفتیم مهدی کیانی از تراکتور قبلش جدا شده بود؛ در نیم فصل او را با تلاش بازگرداندیم و من او را برگرداندم. امروز برای اولین بار می‌گویم زمانی که حرف بستن قرارداد آقای کیانی با سپاهان پیش آمد به آقای زنوزی تماس گرفتم و از او پرسیدم آیا کیانی با شما قرارداد بسته ‌که گفت چند دقیقه دیگر با هم صحبت می‌کنیم؛ پس از تماس با هم گفت قرارداد نبسته ولی خودم پیشنهاد دادم که همانجا بماند.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: با این حال، خود مهدی کیانی گفت شرایطم بگونه‌ای هست که نمی‌توانم آنجا بمانم و حداقل یکسال باید از تراکتور فاصله بگیرم اگر سپاهان هم نیایم به باشگاه دیگری خواهم رفت؛ متن قرارداد را به‌گونه‌ای با کیانی نوشتیم تا اگر تصمیم گرفت باز به تراکتور برگردد با مشکلی مواجه نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.