مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: هنوز به سطح آمادگی مدنظرمان دست پیدا تکرده‌ایم و باید خودمان را برای دیدار مقابل پرو آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو گریزمان پس از برتری ۲ بر یک فرانسه مقابل استرالیا اظهار داشت: به شخصه به دنبال ارائه عملکرد بهتری هستم اما به هر حال تیم از هر شخصی مهمتر است. هنوز جای کار زیادی داریم و می‌توانیم و باید بهتر شویم. به هر حال برتری مقابل استرالیا در دیدار نخست جام‌جهانی خوب بود.

وی تصریح کرد: باید در دیدار مقابل پرو عملکرد بهتری نسبت به بازی مقابل استرالیا داشته باشیم. دیدار مقابل پرو مسابقه پیچیده‌ای برای ما خواهد بود که باید خود را برای آن آماده کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد: خیلی مهم است خود را به سیستم بازی، جو و فشار موجود در مسابقات عادت بدهیم. می‌دانیم در نیمه اول دیدار مقابل استرالیا آنگونه که باید خوب کار نکردیم و لازم بود که در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. تاکید می‌کنم که هنوز به آن سطح مدنظرمان دست پیدا نکردیم.

گریزمان در خصوص صحنه پنالتی و گلزنی خود، گفت: به نظر من اعلام ضربه پنالتی به سود ما درست بود. بازیکن استرالیا پای چپ من را زد و بابت ضربه‌ای که دریافت کردم یک مقدار درد داشتم اما زیاد مهم نیست. خوب است که در چنین مواردی داوران می‌توانند از کمک داور ویدئویی استفاده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.