هافبک تیم ملی فوتبال مراکش با وجود شکست برابر ایران معتقد است تیمش هنوز شانس صعود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه ( تاس)، مبارک بوصوفه با وجود شکست تیم ملی فوتبال مراکش در بازی نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ برابر ایران با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ گفت: این بازی بسیار سختی بود و فکر می‌کنم که ما بسیار خوب کار کردیم.

هافبک تیم ملی فوتبال مراکش افزود: در بازی با ایران نشان دادیم که می‌خواهیم به پیروزی برسیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. به هر حال اتفاقی که رخ داد در ذات فوتبال است و به تیم ملی فوتبال ایران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

مبارک بوصوفه در خاتمه به امیدهای صعود مراکش از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با وجود ۲ بازی سخت برابر پرتغال و اسپانیا گفت: باید راه‌مان را ادامه دهیم و شکست برابر ایران پایان کارمان در روسیه نیست. در فوتبال همیشه شانس دارید و باید این اصل را باور کنیم. البته این کار بسیار سختی است، زیرا پرتغال و اسپانیا پیش‌ روی ما هستند. ما باید دست به هر تلاشی بزنیم.

تیم ملی فوتبال مراکش ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری به مصاف پرتغال می‌رود. ایران نیز از ساعت ۲۲:۳۰ همین روز در ورزشگاه شهر کازان رو در روی اسپانیا قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.