هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که بردی که ایران مقابل مراکش کسب کرد یک رویای واقعی بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، سامان قدوس در اولین بازی رسمی‌اش برای تیم ایران و اولین تجربه بازی در جام جهانی، تاثیر گذار ظاهر شد. او که اواخر دیدار مقابل مراکش جای علیرضا جهانبخش مصدوم را گرفت، توانست خطایی بگیرد که همان موقعیت تبدیل به گل برای تیم ایران شد.

سامان قدوس پس از بازی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه درباره حسش پس از پیروزی مقابل مراکش، برنامه‌های تیم ایران و ... صحبت کرده است.

تسنیم: در بازی مقابل مراکش با شانس به پیروزی رسیدیم یا واقعاً برنامه‌های خوبی هم داشتیم؟

ما برنامه‌های خوبی داشتیم و تاکتیک خوبی هم در زمین اجرا کردیم. من فکر می‌کنم تاکتیک بی‌نظیری برای مقابله با مراکش انتخاب شده بود و یک دفاع و حمله و یک بازی هیجان انگیز داشتیم. ما روی کاری که کردیم توانستیم به پیروزی برسیم.

تسنیم: پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردی که بتوانیم به پیروزی برسیم؟

قبل از بازی شاید خانواده ما و هواداران‌مان که در ایران هستند با یک تساوی هم خوشحال می‌شدند، چون تیم مراکش یک تیم بسیار خوب است. آنها همیشه در سطح خوبی قرار دارند، اما نتیجه‌ای که کسب شد و بردی که مقابل مراکش داشتیم، رویای واقعی ما بود.

تسنیم: اولین بازی رسمی‌ات برای تیم ملی بود و اولین تجربه حضورت در جام جهانی. از این اتفاق چه حسی داری؟

این اتفاق برای من خیلی حس بسیار هیجان انگیزی بود، البته این را می‌دانم که این بازی تمام شد و خوشحالی ما هم باید بس باشد، چراکه بازی جدیدی پیش‌ روی ماست و باید برای بازی دیگرمان آماده شویم. ما باید شروع کاملی داشته باشیم، چون ما موقعیت خوبی داریم که باید از آن بهره ببریم.

تسنیم: چه پیامی برای هواداران و مردم ایران داری؟

من از همه هواداران و هموطنان ایرانی ممنونم، بابت تمام حمایت‌هایی که دارند. ما برای آنها بازی می‌کنیم و آنها را خیلی دوست داریم.

تسنیم: حال مادرت بهتر شده است؟

بله، خوشبختانه حال او رو به بهبود است.

گفت‌وگو از علیرضا محرمی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.