سومین روز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جام جهانی که شلوغ‌ترین روز این دوره نیز است، تیم‌های حاضر در گروه‌های C و D نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

در نخستین بازی امروز فرانسه، نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ با ترکیبی از ستاره‌های تیم‌های بزرگ باشگاهی به مصاف استرالیا می‌رود. دیدیه دشان سرمربی فرانسه که این روزها پس از شنیدن خبر ادامه حضور آنتوان گریزمان در اتلتیکومادرید خوشحال‌تر از همیشه است، همه بازیکنانش را در اختیار دارد و امیدوار است تیمش گام اول را در جام بیست و یکم محکم بردارد. در سوی مقابل استرالیا قصد دارد در ادامه حضورهای متوالی‌اش در جام جهانی، این بار شروع خوبی را تجربه کند.

دومین بازی امروز در ورزشگاه اسپارتاک در شهر مسکو برگزار خواهد شد؛ جایی که آرژانتین با رهبری لیونل مسی رودرروی ایسلند قرار می‌گیرد. شاگردان خورخه سامپائولی شاید روی کاغذ حریفان آسانی را در پیش داشته باشند، اما نباید فراموش کنند ایسلند در یورو ۲۰۱۶ شگفتی‌ساز جام بود و توانست انگلیس را حذف کند.

برنامه بازی‌های امروز (شنبه) به شرح زیر است:

* فرانسه-استرالیا (گروه C) ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران - ورزشگاه کازان آرنا

* آرژانتین-ایسلند (گروه D) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه اسپارتاک

* پرو-دانمارک (گروه C) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه موردوویا

* کرواسی-نیجریه (گروه D)- ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران - ورزشگاه کالینینگراد

به گزارش تسنیم، در روز دوم این رقابت‌ها (جمعه) ابتدا اروگوئه با یک گل از سد مصر گذشت، سپس تیم ملی ایران با همین نتیجه برابر مراکش به برتری دست یافت و در آخرین دیدار نیز جدال اسپانیا و پرتغال به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.