سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی برابر مراکش را به هواداران واقعی‌مان تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل مراکش در میکسدزون ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ گفت: من هیچ وقت بازیکنانی ندیده‌ام که اینقدر دستاورد زیاد داشته باشند،‌ اما اینقد ارج نهادن به آن کم باشد. حتی برخی اوقات احترام هم در داخل به آنها گذاشته نمی‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که خیابان‌های تهران پس از پیروزی تیم ملی مقابل مراکش شلوغ شده است و مردم برای شادی به خیابان‌ها آمده‌اند، اظهار داشت: ما این برد را به هواداران واقعی‌مان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به پیام تبریک حسن روحانی رئیس جمهور گفت: خیلی ممنون از جناب رئیس جمهور؛ این پیروزی را به حامیان واقعی که از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می‌کنیم. احترام زیادی هم برای این لطف رئیس جمهور قائلم و از او تشکر می‌کنم. متأسفانه رئیس فدراسیون به دلیل کسالتی که داشت نتوانست در روسیه باشد. ما همه به فکر او بودیم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه الان که همه حامی شما هستند وضعیت تمدید قرارداد شما به چه صورت است؟ گفت: به من نگویید که الان همه حامی تیم ملی هستند، چون درست نیست و صحت ندارد. همیشه افرادی هستند که از تیم ملی حمایت نمی‌کنند و همه می‌دانند چه کسانی هستند و همه هم می‌دانند که چه کسانی به تیم لطمه می‌زنند. همه را در یک سبد قرار ندهید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )